KKD Speelronde 27

Veel wedstrijden op maandag, wat vinden we er van?

  • Helemaal niks, liever op vrijdag

    Stemmen: 5 83,3%
  • Geweldig, moeten ze vaker doen

    Stemmen: 1 16,7%
  • Maakt me niet uit

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    6

JMD

Well-known member
En de volgende… werkelijk iedereen hier op dvk had in dit duel kunnen scoren, zo vrij staan de blauwvingers steeds
 

JMD

Well-known member
En 12-0, gewoon lekker dwars door het centrum combineren…

Grootste uitslag eerste divisie ooit… op een na grootste uitslag in betaald voetbal ooit, na de 0-13 van vvv - Ajax van 3 jaar terug…
 

JMD

Well-known member
De keeper van Den Bosch was de tweede keeper… dus dan mag je een keer invallen en gebeurt dit…
 

Pascallovic

Well-known member
Toine van Peperstraten zei dat ze in de rust al gevraagd hebben of ze hem mochten interviewen. Ik vind dat echt respectloos.
Hoe die dweil na 4 jaar lang de bank warm houden keepte was ook respectloos. Een willekeurige veldspeler had het niet slechter gedaan.
 

Maasveld

Well-known member
Volgens Koert was de overwinning van VVV in de Geusselt vrij uniek voor de laatste jaren.

De laatste 5 ontmoetingen won VVV en de laatste overwinning van MVV is slechts 14 jaar geleden...
 

JMD

Well-known member
Waar kan ik een petitie tekenen om hem van de buis te krijgen?
Koert heeft zijn hoogtepunt in 2007 gehad, zijn commentaar bij PSV - Vitesse van toen ("het is niet te geloven, PSV is landskampioen"), klinkt nog voor elk thuisduel van PSV door het stadion (bij het 'aftelmoment' naar de opkomst van de spelers toe). Hij had toen gewoon moeten stoppen en zich lekker op het darten gaan richten.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Koert heeft zijn hoogtepunt in 2007 gehad, zijn commentaar bij PSV - Vitesse van toen ("het is niet te geloven, PSV is landskampioen"), klinkt nog voor elk thuisduel van PSV door het stadion (bij het 'aftelmoment' naar de opkomst van de spelers toe). Hij had toen gewoon moeten stoppen en zich lekker op het darten gaan richten.
Ook bij het darten vind ik hem vreselijk.
 

JMD

Well-known member
Het was trouwens de 24e keer in de historie van het betaald voetbal dat de dubbele cijfers gehaald werden, 8x in de eredivisie, 11x in de eerste divisie en 5x in de (oude) tweede divisie. En het was de 5e keer al in de 21e eeuw, dat is opvallend veel, want de eerste 14x dubbele cijfers kwamen in de seizoenen 1958-1959 t/m 1967-1968. In de jaren'70 3x, in de jaren '80 en '90 1x net als in de jaren '00. In de jaren '10 en '20 dan 2x... Dus er zit wel een stijging in... :p

PEC Zwolle is het resultaat van een fusie tussen PEC en Zwolsche Boys, de laatstgenoemde club kreeg in het seizoen 1965-1966 er ook al eens 10 tegen in het betaald voetbal (bij Wageningen). Hierdoor is PEC de 4e club die zowel ooit aan de goede als aan de foute kant stond van een dubbele cijferduel. Go Ahead, NAC en Feyenoord zijn de andere clubs in dat rijtje.
 

Batigoal

Well-known member
Leuke samenvatting waarin elk schot een doelpunt was (inclusief afgekeurde goal).

Benieuwd welke Den Bosch-verdedigers een extra zakcentje hebben verdiend met deze pot.
 

Deathprod

Active member
Waarom waren er zoveel afwezig bij Den Bosch? Volgens mij stonden er maar een stuk of 3 vaste basisspelers in het veld.
 
Bovenaan