JMD
Well-known member
Ach, ze nemen al flink gas terug…Gekkenhuis; 10-0 en dan moet je nog een klein half uurtje.
Ach, ze nemen al flink gas terug…Gekkenhuis; 10-0 en dan moet je nog een klein half uurtje.
Toine van Peperstraten zei dat ze in de rust al gevraagd hebben of ze hem mochten interviewen. Ik vind dat echt respectloos.De keeper van Den Bosch was de tweede keeper… dus dan mag je een keer invallen en gebeurt dit…
Zie mijn post even hierbovenNieuw record?
Hoe die dweil na 4 jaar lang de bank warm houden keepte was ook respectloos. Een willekeurige veldspeler had het niet slechter gedaan.Toine van Peperstraten zei dat ze in de rust al gevraagd hebben of ze hem mochten interviewen. Ik vind dat echt respectloos.
Fair enough.Hoe die dweil na 4 jaar lang de bank warm houden keepte was ook respectloos. Een willekeurige veldspeler had het niet slechter gedaan.
Tsja, Koert Westerman...Volgens Koert was de overwinning van VVV in de Geusselt vrij uniek voor de laatste jaren.
De laatste 5 ontmoetingen won VVV en de laatste overwinning van MVV is slechts 14 jaar geleden...
Waar kan ik een petitie tekenen om hem van de buis te krijgen?Tsja, Koert Westerman...
Koert heeft zijn hoogtepunt in 2007 gehad, zijn commentaar bij PSV - Vitesse van toen ("het is niet te geloven, PSV is landskampioen"), klinkt nog voor elk thuisduel van PSV door het stadion (bij het 'aftelmoment' naar de opkomst van de spelers toe). Hij had toen gewoon moeten stoppen en zich lekker op het darten gaan richten.Waar kan ik een petitie tekenen om hem van de buis te krijgen?
Ook bij het darten vind ik hem vreselijk.Koert heeft zijn hoogtepunt in 2007 gehad, zijn commentaar bij PSV - Vitesse van toen ("het is niet te geloven, PSV is landskampioen"), klinkt nog voor elk thuisduel van PSV door het stadion (bij het 'aftelmoment' naar de opkomst van de spelers toe). Hij had toen gewoon moeten stoppen en zich lekker op het darten gaan richten.