KKD Speelronde 23

Naar welke Brabantse derby kijk je het meeste uit?

  • Helmond Sport-NAC

    Stemmen: 1 100,0%
  • Jong PSV-Willem II

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    1
  • Opiniepeiling gesloten .

ALenstra

Well-known member
Vrijdag 26 januari
FC Groningen-Jong AZ
Telstar-FC Den Bosch
Roda JC-Jong FC Utrecht
Helmond Sport-NAC
FC Eindhoven-MVV
De Graafschap-VVV
ADO Den Haag-FC Emmen

Maandag 29 januari
Jong PSV-Willem II
Jong Ajax-FC Dordrecht
SC Cambuur-TOP Oss
 

erka

Well-known member
Huppakee, 13e keer op rij ongeslagen (inclusief beker) en toen was het verschil nog maar 3 verliespunten met Roda :)
 
Laatst bewerkt:

Jef400

Well-known member
Ik was vandaag bij Telstar - Den Bosch. Beide ploegen lieten zien waarom ze 19e en 18e in de KKD staan. Wat een hemeltergende zaadpot zeg.
 

erka

Well-known member
ADO en Graafschap blijven het ook goed doen. Het wordt nog een mooie strijd om plaats 2 en wie weet krijgt Willem II nog een inzinking.

Ik volg in elk geval weer met plezier Groningen sinds ze het roer hebben omgegooid. Hoe het ook eindigt dit seizoen.
 

gevegt

Well-known member
Die Roda supporters zijn ook wel snel gefrustreerd. Als het even tegen zit direct de wedstrijd beïnvloeden door drinkbekers het veld op te gooien.
 

Fregge

Well-known member
Ik was vandaag bij Telstar - Den Bosch. Beide ploegen lieten zien waarom ze 19e en 18e in de KKD staan. Wat een hemeltergende zaadpot zeg.
Helmond - NAC was niet anders. Spectaculair einde dankzij Eerste De Beste legend Martijn Kaars
 

zwammy

Well-known member
Tja, als je binnen een kwartier al 2x moet wisselen gaat de ziekenboeg niet minder worden. En dan de vergelijking met de buurtjes. Die ontslaan de trainer en halen een gruwelijk ervaren man en wij ontslaan de trainer en halen er 1 omdat die uit Breda komt. Sommige dingen...
 

Joost

Well-known member
Die Roda supporters zijn ook wel snel gefrustreerd. Als het even tegen zit direct de wedstrijd beïnvloeden door drinkbekers het veld op te gooien.
Het was 1 supporter en 1 beker.

Ik snap ook nog wel dat hij gefrustreerd raakte want er zaten een paar opzichtige blunders van de scheidsrechter en zijn assistenten bij.
 

Abubakari

Well-known member
Vooral voor Cambuur een dikke blamage, thuis verliezen van de nummer laatst waar je uit met 8-1 van hebt gewonnen.
 
Bovenaan