KKD Speelronde 22

ALenstra

Well-known member
Vrijdag 14 januari
VVV-Jong PSV
Telstar-MVV
NAC-Volendam
Excelsior-De Graafschap
FC Eindhoven-Jong FC Utrecht
Almere City-Roda JC

Zaterdag 15 januari
ADO Den Haag-TOP Oss

Maandag 17 januari
FC Dordrecht-Jong AZ
Jong Ajax-FC Den Bosch

Helmond Sport weigert naar Emmen af te reizen voor de wedstrijd tegen FC Emmen omdat men naar eigen zeggen niet genoeg spelers heeft. De KNVB is het daar niet mee eens maar heeft de wedstrijd toch afgelast.
 

Forza AZ

Well-known member
Weinig keus voor de KNVB dan de wedstrijd afgelasten. Enige verschil zal zijn dat Helmond Sport nu een straf opgelegd kan krijgen.
 

JMD

Well-known member
Weinig keus voor de KNVB dan de wedstrijd afgelasten. Enige verschil zal zijn dat Helmond Sport nu een straf opgelegd kan krijgen.
Jep.

Een jaar of 30 terug werd Telstar - RBC afgelast omdat 1 van de 2 ploegen (ik meen Telstar, maar dat weet ik niet zeker) geen volwaardig elftal op de been kon brengen. Toen werd het duel later wel ingehaald maar kreeg Telstar (of RBC dus :) ) 2 punten in mindering.
 

Joost

Well-known member
Almere is een angstgegner maar alleen in Kerkrade. In de polder doet Roda het meestal prima en vandaag geen uitzondering.
Vroege goal van Vente na een fraaie voorzet van Pflucke. Limbombe met een prima goal maar houdbaar schot na een half uur en diezelfde Limbombe vlak voor rust ook nog met 0-3 na een goede aanval.

Almere kon er weinig tegenin brengen en ook de tweede helft waren de kansen voor Roda.

Ook nog uitstekende uitslagen in Breda en Rotterdam. Ik ben benieuwd of we nu eindelijk een serie neer kunnen zetten, het programma is in ieder geval pittig; ADO thuis, NAC uit, Volendam thuis, VVV uit, De Graafschap thuis, Excelsior uit
 

Batigoal

Well-known member
Bakayoko met 4 goals tegen VVV. Die liet zich al positief zien de laatste maanden. Benieuwd of hij binnenkort een kans krijgt in het 1e van p.s.v.
 

ALenstra

Well-known member
FC Emmen staat verrassend met 0-1 achter in de alsnog vastgestelde wedstrijd thuis tegen Helmond Sport met nog ruim een kwartier te gaan.
 
Bovenaan