KKD Speelronde 19

Wie wordt periodekampioen?

  • Willem II

    Stemmen: 4 80,0%
  • NAC

    Stemmen: 1 20,0%

  • Totaal aantal stemmers
    5
  • Opiniepeiling gesloten .

ALenstra

Well-known member
Vrijdag 15 december
ADO Den Haag-NAC
SC Cambuur-Jong AZ
Jong PSV-Jong Ajax
Willem II-Helmond Sport
MVV-FC Groningen
Jong FC Utrecht-FC Eindhoven
Telstar-FC Dordrecht
TOP Oss-VVV
FC Emmen-Roda JC
FC Den Bosch-De Graafschap
 

Bernardo

Well-known member
Must win.

Met ADO - NAC en Emmen - Roda op het programma kunnen we hele goede zaken doen.
 

Miramar

Well-known member
Cambuur supporters gooien bekertjes. Krijgen op hun donder van Henk de Jong en de fans staan als een stel debielen achter dat doel te gapen.
 

Joost

Well-known member
Ik moest zelf een badmintonwedstrijd spelen dus kon niets van Roda zien of horen tot ik de laatste vijf minuten in de auto zat.
Wat een heerlijke overwinning!
 

Abubakari

Well-known member
Dure punten die Cambuur laat liggen, vreemd genoeg winnen ze uit telkens (en oa ADO, VVV en de Graafschap ook nog wel pittige tegenstanders) maar laten ze thuis (nu al voor de derde of vierde keer op rij volgens mij) punten liggen.
 
Laatst bewerkt:

erka

Well-known member
NAC mist 5 spelers, eitje dus.

Pensioen nog maar even uitstellen.

Groningen gelijk bij MVV. Niet gewonnen maar inmiddels toch al 7x op rij ongeslagen. In het begin van het seizoen had Groningen dit zeker verloren. Gewoon stug doorgaan met de eigen jeugd en dan maar kijken waar het schip strandt.
 

Batigoal

Well-known member
Kijkend naar vorige week in de Koel verbaast het me wel, toen was het echt 3 keer niks. Zal wel een complete offday zijn geweest.
Van wat ik gezien heb dit seizoen is het ook zeer wisselvallig. De ene wedstrijd heel goed en een week later weer heel slecht. De afgelopen jaren was het vooral vaak heel slecht.
 
Bovenaan