KKD Speelronde 19

Joost

Well-known member
De laatste speelronde van de periode!

Het programma van vanavond:

NAC v Almere City
Roda JC v FC Den Bosch
FC Volendam v Jong PSV
FC Emmen v FC Dordrecht
VVV v Jong FC Utrecht
FC Eindhoven v Telstar
ADO Den Haag v Jong AZ
Excelsior v MVV
De Graafschap v Helmond Sport
TOP Oss v Jong Ajax

De strijd in de periode gaat tussen;
Jong Ajax 23, +13
Excelsior 22, +15
FC Volendam 21, +12
ADO Den Haag 19, +11

Jong Ajax en ADO Den Haag kunnen de periode winnen maar komen niet in aanmerking voor de nacompetitie.
Als beide op plek 1 en 2 eindigen wordt er geen nacompetitieticket uitgedeeld vanavond.
 

Forza AZ

Well-known member
De laatste speelronde van de periode!

Het programma van vanavond:

NAC v Almere City
Roda JC v FC Den Bosch
FC Volendam v Jong PSV
FC Emmen v FC Dordrecht
VVV v Jong FC Utrecht
FC Eindhoven v Telstar
ADO Den Haag v Jong AZ
Excelsior v MVV
De Graafschap v Helmond Sport
TOP Oss v Jong Ajax

De strijd in de periode gaat tussen;
Jong Ajax 23, +13
Excelsior 22, +15
FC Volendam 21, +12
ADO Den Haag 19, +11

Jong Ajax en ADO Den Haag kunnen de periode winnen maar komen niet in aanmerking voor de nacompetitie.
Als beide op plek 1 en 2 eindigen wordt er geen nacompetitieticket uitgedeeld vanavond.
ADO kan de periode niet winnen, want ze staan 4 punten achter Jong Ajax.
 

ALenstra

Well-known member
Jong Ajax liet zich in de slotfase foppen door TOP Oss en daardoor grijpt Excelsior de periodetitel.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Joost

Well-known member
Zenuwslopend potje. Roda gaf weer twee knullige goals weg maar komt dan toch voor.
Na de 3-2 handenvol kansen op veel meer goals en Den Bosch totaal niet gevaarlijk.

Maar in de slotfase zie je dan toch plots dat Den Bosch de bal wel bij het vijandige doel krijgt. In de 95e minuut een schot buitenkant paal en in de 99e minuut tikt De Boer de bal uit de kruising.

80 minuten lang niets aan te merken op de scheidsrechter en dan besluit hij opeens met kaarten te strooien en 7 minuten bij te trekken. Apart.
 

Joost

Well-known member
Onze fantastische huurling Cijntje blonk tot nu vooral uit in het over de bal vallen, de bal uitlopen of er overheen trappen maar vandaag kan hij daar nog iets aan toevoegen. Het lukte hem namelijk niet om in te vallen.

Ik zou willen dat het van De Speld was maar helaas.
 

Batigoal

Well-known member
Onze fantastische huurling Cijntje blonk tot nu vooral uit in het over de bal vallen, de bal uitlopen of er overheen trappen maar vandaag kan hij daar nog iets aan toevoegen. Het lukte hem namelijk niet om in te vallen.

Ik zou willen dat het van De Speld was maar helaas.
Hoe dat zo?

Jong Ajax chookte behoorlijk. Dat werd dus niet laat opblijven.
 

Joost

Well-known member
Geen idee. Ik sprak laatst een van de assistenten en die zei dat hij vooral ritme mist. Maar eerlijk gezegd zie ik het gewoon niet.

Dit past ook weer totaal in het beeld. Wat ik begreep treuzelde hij te lang.
 
Bovenaan