KKD Speelronde 17

Jef400

Well-known member
Als je in de KKD ook tegen het linkkerijtje opvalt moet je sowieso mee kunnen in de Eredivisie lijkt mij
 

JMD

Well-known member
Op papier een duidelijke nederlaag voor ADO, maar in de eerste helft speelden ze echt goed. Had gewoon al 0-3 ofzo moeten staan dan. Denk dat Dickie hier wel op verder kan bouwen.
 

JMD

Well-known member
Potdomme deze was lekker. En volledig terecht ook, beste wedstrijd van het seizoen.
Was je in het stadion? Van wat ik op het schakelkanaal zag was het vooral een hele gekke wedstrijd. Tot de 0-1 was VVV veel beter, daarna overheerste MVV, kreeg het kansen op 0-2, maar na de 1-1 was MVV nergens meer. Overall kwam het idd wel op mij over als een verdiende zege voor jullie.
 

Maasveld

Well-known member
Was je in het stadion? Van wat ik op het schakelkanaal zag was het vooral een hele gekke wedstrijd. Tot de 0-1 was VVV veel beter, daarna overheerste MVV, kreeg het kansen op 0-2, maar na de 1-1 was MVV nergens meer. Overall kwam het idd wel op mij over als een verdiende zege voor jullie.
Jep. Op een korte periode rond de 0-1 na had MVV eigenlijk niet zo heel veel in te brengen. Prima keeper hebben ze overigens, zou best mee kunnen in de Eredivisie.
 
Bovenaan