KKD Speelronde 14

KKD Speelronde 14


  • Totaal aantal stemmers
    3
  • Opiniepeiling gesloten .

Joost

Well-known member
De 14e speelronde van het seizoen en de 5e van de 2e periode.
Alles op vrijdagavond om 20:00

Go Ahead Eagles v Dordrecht
Jong Ajax v Den Bosch
NEC v TOP
Roda JC v Cambuur
Excelsior v Eindhoven
Jong PSV v Telstar
Helmond Sport v De Graafschap
Volendam v Jong Utrecht
Jong AZ v MVV
Almere v NAC

Periode;
1. Telstar 4-10 +6
2. NEC 4-10 +5
3. De Graafschap 4-8 +6
4. Roda JC 4-8 +6
5. Volendam 4-7 +0
 

Unregistere

Well-known member
FC Dordrecht zal het in Deventer moeten stellen zonder Andries Noppert, Dani?l Breedijk, Thomas Kok, Noah Lewis en Savvas Mourgos. De huurling van Norwich City is weer naar Engeland gevlogen om te revalideren.
 

Bernardo

Well-known member
Lastig potje. Word wel weer eens tijd voor 3 punten, na 3 gelijke spelen op rij. Wel al 10 wedstrijden ongeslagen
 

Batigoal

Well-known member
FC Dordrecht zal het in Deventer moeten stellen zonder Andries Noppert, Dani?l Breedijk, Thomas Kok, Noah Lewis en Savvas Mourgos. De huurling van Norwich City is weer naar Engeland gevlogen om te revalideren.

Jemig, die Mourgos heeft ook veel blessureleed.
 

Unregistere

Well-known member
Bij Dordt staat de sponsorspeler in de spits, tot onvrede van de fans: https://twitter.com/Flappie73/status/1192861630469681153

En Ally de Aap is verkleed als rattenvanger van Hamelen, omdat NAC op bezoek komt:

EI31uDWW4AAA5Su.jpg:large


Keuken Kampioen Divisie :heinz:
 

gevegt

Well-known member
Bij Roda JC zie ik ook bar weinig supporters op de tribune. Dat zal wel aan de tegenstander liggen.
 

De Groene Scout

Well-known member
Beide koplopers winnen dus ook opnieuw vanavond. Beide met 1-2.
Gat met NAC is weer groter geworden; Ajax heeft zich er inmiddels op plek 3 tussen genesteld.
 

Joost

Well-known member
Poeh wat een goede ploeg heeft Cambuur. Roda werd het eerste half uur flink teruggeduwd en al na 4 minuten counterde Cambuur naar 0-1. Onze backs hadden het echt heel lastig en er was veel dreiging maar Cambuur scoorde nog geen tweede. Onze tweede kans na een half uur was wel raak en tot aan de pauze was het daarna gelijkopgaand.

Roda begon juist de tweede helft heel goed met twee enorme kansen, tussendoor schoot Cambuur nog eens buitenkant paal. Maar na 10 minuten in de tweede helft schakelde Cambuur een tempootje hoger en creeerde het een hoop kansen. Die 1-2 was dus logisch. Roda wisselde aanvallend en kreeg nog een enorme kans op de gelijkmaker maar die werd tweemaal gemist.

Op basis van het spelbeeld een verdiende overwinning, al kreeg Roda dus wel de kansen om er nog iets uit te slepen.

Ik vond Cambuur echt met afstand de beste en meest complete ploeg die ik dit seizoen in Kerkrade zag, ik zou echt verbaasd zijn als ze niet bij de top 2 komen.
 

Abubakari

Well-known member
Mooi dat Cambuur zo'n goeie indruk op je maakt.
Ook mooi dat Cambuur Roda uit wint, eerste keer denk ik.
 
Bovenaan