KKD - Speelronde 11

De Groene Scout

Well-known member
Pffff ga ik een keer een potje voetbal kijken krijg ik zo'n vreselijke zaadpot te zien.
Echt gen enkel idee wat de bedoeling van het spel van FC Twente was. Ze deden maar wat en wisten niet hoe ze moesten lopen. Zowel bij balbezit als bij balbezit tegenstander een complete chaos. Almere had volgens mij op iedere positie een betere speler staan en probeerde er nog iets van te maken. Tot de 16 ging dat ook aardig goed, maar zij cre?erden over 90 minuten slechts 3 kansen.

Amusementswaarde voor de neutrale toeschouwer was ongeveer een 3-. O ja , drie punten zijn wel binnen.

Deathprod

Well-known member
Gefeliciteerd Sparta :duim: Verder een pijnlijke nederlaag voor NEC. Ik had niet verwacht dat ze al zo snel zouden afhaken voor de titel. Op papier hebben ze toch een prima selectie. Den Bosch toch wel de verrassing tot nu toe. Ik verwacht dat Jordania daar in de winter weer flink gaat versterken, wellicht dus een outsider voor de titel.

Abubakari

Well-known member
Voor de vijfde achtereenvolgende wedstrijd trefzeker. LV9 is goed bezig op het Kasteel!

Hij nestelt zich in een rijtje met Ronald Lengkeek, Robin Schmidt en Tonny van Ede. Toch illustere namen.

Als hij volgende week weer scoort, evenaart hij Johan Voskamp en Ali Elkhattabi.

Danny Koevermans is de absolute recordhouder, hij scoorde ooit in acht competitiewedstrijden op een rij voor Sparta.

Ik vind jouw positivisme best mooi, maar die anderen deden dat in de eredivisie, dus Veldwijk nestelt zich niet echt in dat rijtje.

Bovenaan