KKD Speelronde 10

Abubakari

Well-known member
Dat viel ook weer tegen, had op een leukere Noordelijke derby gehoopt. Emmen viel me ook tegen, van Groningen weet ik wel wat ik er van kan verwachten, niet veel. Dat is aanvallend ook echt pure armoe. Aan van Veen heb je niks als ie geen aanvoer krijgt (Bij Cambuur zou hij die 30 wel maken denk ik), maar hem op de bank zetten is de oplossing al helemaal niet. Nu speelde Postema, die komt (net als meer Groningen spelers) handelingssnelheid te kort. Loopt Bacuna nog een beetje de vedette uit te hangen, maar die laat ook vrijwel niks zien. Veelzeggend dat een debutant tot motm gekozen, bij gebrek aan beter. Raakt één van de weinige die de middelmaat ontspringt ook nog geblesseerd.
 

Bernardo

Well-known member
Hahaha wat een gast joh. Nog steeds zo zuurtje als toen ie bij Cambuur zat.

Ik maak 30 goals, hahahah.
 

erka

Well-known member
Paul Matthijs (ook eruit geflikkerd door Fledderus/Gudde trouwens) zei het mooi van de week. Van Veen eist veel te veel aandacht op, zowel op het veld (alle ballen op hem, sloom, makkelijk verdedigen) als qua randzaken. Best wel lastig dilemma voor een trainer. Want eigenlijk is hij de enige die een doelpunt kan maken. De andere aanvallers zijn niveau Tweede Divisie.

Wel mooi dat eindelijk Jurjus keept ipv dat mentale wrak.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan