KKD ronde 13

zwammy

Well-known member
Dit krijgen wij:

Op 25 november reist NAC wederom af naar Eindhoven. In het Jan Louwers Stadion is dit keer Jong PSV de tegenstander. De kaartverkoop voor deze wedstrijd is vandaag gestart.



Vandaag kunnen uitkaart+houders een kaart bemachtigen. Vanaf morgen 09:00 zijn de Club van 1912-leden aan de beurt. Vanaf vrijdag start de verkoop voor (S)CC-houders.

Aangezien heel Eindhoven natuurlijk al weken uitkijkt naar deze clash en dus het stadion helemaal gevuld zal zijn mogen er maar 75 supporters met de auto afreizen. Zij moeten dan ook nog met minimaal drie personen in ??n auto afreizen. De overige 400 supporters moeten verplicht met de bus naar het Jan Louwers Stadion.
 

zwammy

Well-known member
Jong AZ in Almere, Jong PSV in het JL stadion en Ajax ook in Almere of de Arena. Ja, de kkd is een genot.
 

almere036

Member
Volgens mij was het maar eenmalig dat Ajax uitweek naar Almere. Jong AZ mag ivm het stadion van AZ dit seizoen gebruik maken van ons stadion, wanneer het uitkomt.

Bij FC Eindhoven idd wel heel weinig parkeerplek, sowieso rond het stadion weing, maar in het uitvak al helemaal. Volgens mij naar ons 200+ vrij vervoer/autokaarten toch?
 

almere036

Member
Lekker potje weer morgen. Almere mist waarschijnlijk 13(!) spelers. Wordt morgen gekeken of Hammouti en Mirani wel of niet aansluiten bij de selectie.

Met die 2 erbij kunnen we nog wel stand houden tegen NAC. Zonder die twee wordt het een slachtpartij.
 

zwammy

Well-known member
Volgens mij was het maar eenmalig dat Ajax uitweek naar Almere. Jong AZ mag ivm het stadion van AZ dit seizoen gebruik maken van ons stadion, wanneer het uitkomt.

Bij FC Eindhoven idd wel heel weinig parkeerplek, sowieso rond het stadion weing, maar in het uitvak al helemaal. Volgens mij naar ons 200+ vrij vervoer/autokaarten toch?

210 AC 190 BC. Uitverkocht want Maxime komt ook :)

Lekker potje weer morgen. Almere mist waarschijnlijk 13(!) spelers. Wordt morgen gekeken of Hammouti en Mirani wel of niet aansluiten bij de selectie.

Met die 2 erbij kunnen we nog wel stand houden tegen NAC. Zonder die twee wordt het een slachtpartij.

Heb je NAC al zien voetballen dit jaar?
Kun je ons op de hoogte houden ?

1tje

Moet je maar niet zoveel supporters hebben.

Ja, omgekeerd gloryhunten noemen we dat.
 

SanMark.

Well-known member
Lekker potje weer morgen. Almere mist waarschijnlijk 13(!) spelers. Wordt morgen gekeken of Hammouti en Mirani wel of niet aansluiten bij de selectie.

Met die 2 erbij kunnen we nog wel stand houden tegen NAC. Zonder die twee wordt het een slachtpartij.

Hoeveel van die 13 zijn basisspelers ?
 
Bovenaan