KKD Playoffs halve finale

Degradeert FC Emmen na deze ronde?

  • Nee

    Stemmen: 5 45,5%
  • Ja

    Stemmen: 6 54,5%

  • Totaal aantal stemmers
    11
  • Opiniepeiling gesloten .

zwammy

Well-known member
Haha ja de blikken liggen bij NAC altijd voor het oprapen 😂😂😂

0 getuigen maar vooral de telegraaf geloven
 

Jef400

Well-known member
Nou ja, als je door een paar doorgesnogen Neanderthalers met blikken bier wordt bekogeld snap ik dat je daar iets van wil zeggen.
Daar heb je ordediensten voor. Dat moet je niet zelf op willen lossen. In je eentje win je zoiets echt niet..
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ja @Maasveld , die spreekkoren van gisteren waren ook van de Telegraaf en niet van de alleen maar gezellige NAC supporters, die alleen maar ludieke spandoeken maken
 

zwammy

Well-known member
Haha hippie, word dat ergens gezegd 😂

Kooij floot gewoon zoals altijd, één voordeel, wij krijgen hem de komende tijd niet meer. En hij zorgde wel voor sfeer op de tribune dus ik vond het prima.
 

erka

Well-known member
Ohhh, Kooij. Grootste debiel op de Nederlandse velden. Ik zie het door de vingers.
 

Abubakari

Well-known member
Is dat humor? Een foto van een random boos schreeuwende man naast een auto plaatsen en dan een tekst erbij plaatsen dat Joey Kooij uit zijn stapte etc.
Typisch voorbeeld van het open riool dat twitter heet.
En al is Kooij nog zo’n slechte scheidsrechter, dit is idioot gedrag wat zwaar gestraft zou moeten worden. Maar dat zal wel weer niet gebeuren want deze gasten hadden vast hun id kaart bij zich.
 

Maasveld

Well-known member
Is dat humor? Een foto van een random boos schreeuwende man naast een auto plaatsen en dan een tekst erbij plaatsen dat Joey Kooij uit zijn stapte etc.
Typisch voorbeeld van het open riool dat twitter heet.
En al is Kooij nog zo’n slechte scheidsrechter, dit is idioot gedrag wat zwaar gestraft zou moeten worden. Maar dat zal wel weer niet gebeuren want deze gasten hadden vast hun id kaart bij zich.
Schijnbaar is dat de chauffeur en zit Kooij (die net weer was ingestapt) op de bijrijdersstoel.
 

erka

Well-known member
Wat ik me dan weer afvraag: waarom heeft een scheidsrechter een chauffeur? We hebben het hier niet over een minister toch. Geen rijbewijs? Of zuipt Joey zich na afloop helemaal lam?
 

zwammy

Well-known member
Ik ga ervan uit dat het officiële NAC kanaal geen leugens verspreid. Maar goed, je had je stok al gevonden om te slaan dus helemaal prima toch 👍
 

Miramar

Well-known member
Het rechter verhaal klinkt als een schoolreisje met een incidentje. Het linker verhaal alsof de twintowers in de fik staan.
 

ALenstra

Well-known member
En 1-1 door een geweldige goal. Daarna wedstrijd stil gelegd omdat de VVV fans zich niet gedragen.
 
Bovenaan