KKD Playoffs, 2e ronde

Wie gaan naar de finale

  • ADO Den Haag

    Stemmen: 5 45,5%
  • FC Eindhoven

    Stemmen: 6 54,5%
  • Excelsior

    Stemmen: 7 63,6%
  • Heracles Almelo

    Stemmen: 3 27,3%

  • Totaal aantal stemmers
    11
  • Opiniepeiling gesloten .

Max

Administrator
Forumleiding
Hopen dat Heracles degradeert omdat ze kunstgras hebben en hopen dat Excelsior promoveert terwijl die ook kunstgras hebben, die mag je me even uitleggen. :)

Heracles heeft kunstgras geïntroduceerd en is al jarenlang het uithangbord van kunstgras.
 

Max

Administrator
Forumleiding
So what, Excelsior speelt ook op kunstgras en daar heb je een hekel aan. Hier ga je je niet uitlullen geloof ik.

Of het mij boeit wat Abubakari vindt van mijn moverende redenen en of ik mij ergens uit hoef te lullen.
 

Abubakari

Well-known member
Of het mij boeit wat Abubakari vindt van mijn moverende redenen en of ik mij ergens uit hoef te lullen.
Niet meteen zo boos Max. Mag toch wel zeggen en vinden dat het een beetje apart is zonder dat je meteen zo op je pik getrapt reageert?
 

De Groene Scout

Well-known member
Oei, 3-0 dat is wel een hele stevige.
Ben niet zo'n Twente-fan die hier om lacht vanuit rivaliteit, maar in mijn vuistje moet ik toch wel even lachen en dan niet omdat het Heracles is, maar vanwege de oerdomme beslissing en mega domme beleid bij Heracles.
 

ALenstra

Well-known member
Dat gaat vervelend worden voor Heracles. Hebben ze financieel rekening gehouden met degradatie?
 

Miramar

Well-known member
FC Eindhoven mag promoveren. Neem ik misschien wel seizoenskaart voor de potjes tegen de top 8
 
Oei, 3-0 dat is wel een hele stevige.
Ben niet zo'n Twente-fan die hier om lacht vanuit rivaliteit, maar in mijn vuistje moet ik toch wel even lachen en dan niet omdat het Heracles is, maar vanwege de oerdomme beslissing en mega domme beleid bij Heracles.
Toussaint en Gilissen hebben er in twee jaar tijd echt een puinzooi van gemaakt.
 
Bovenaan