KKD: Ontknoping Periode

KKD: Ontknoping Periode

  • Volendam

    Stemmen: 5 100,0%
  • Cambuur

    Stemmen: 0 0,0%
  • Jong Ajax

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    5

Bernardo

Well-known member
Nieuwe ronde, waarin de beslissing valt in de tweede periode en de nummer 1 en 2 van de competitie tegen elkaar spelen.

Nog 3 ploegen maken kans op winst in de tweede periode.

Stand:

1. Volendam 9-22 +8
2. Cambuur 9-21 +14
3. Jong Ajax 9-19 +11

Volendam - MVV
Cambuur - Jong Ajax.

Volendam pakt bij winst de tweede periode, bij andere resultaten komen Cambuur en Jong Ajax in beeld.

Resterend programma:

NAC - Den Bosch
NEC - Almere
Roda - Jong AZ
Helmond - Go Ahead
Graafschap - Telstar
TOP - Excelsior
Jong Utrecht - Eindhoven
Jong PSV - Dordrecht
 

Bernardo

Well-known member
Ben benieuwd morgen, periode boeit voor ons helemaal niet. Enigste wat telt zijn morgen de 3 punten. Cruciale week met Jong Ajax en Excelsior op het programma. Verwacht morgen een zwaar potje.

Opstelling Cambuur:

Stevens, Schmidt, Macintosh, Schouten, Sambissa; Hoedemakers, Maulun, Jacobs; Kallon, Muhren, Paullissen.
 

Abubakari

Well-known member
In welke provincie ligt Leeuwarden dan?

Ik verwacht wel een mooie wedstrijd, twee clubs die lekker op de aanval gaan spelen, zal vast leuker dan de wedstrijd tegen NEC met hun angsthazenschijtvoetbal.
Doe maar een mooie 4-3.
 

Bernardo

Well-known member
Gelijkspel was verdiend geweest. Vond Cambuur prima voetballen, laatste pass/actie was helaas steeds net niet. Jacobs en Antonia uit de wedstrijd geschopt, hopelijk geen probleem voor donderdag. Hoedemakers MOTM.
 

Abubakari

Well-known member
Nou, zo goed vond ik Cambuur niet, vooral na rust niks gecre?erd. Combineren tot het doodliep, zwakke voorzetting, geen plan b. Voor rust nog wel een paar kansen maar na rust was het niks.

Had liever gehad dat Cambuur zou winnen, voor jong Ajax maakt het niet zo veel uit of in elk geval stukken minder dan voor Cambuur, maar wel leuk om de toekomst van Ajax weer eens bezig te zien. Vrij effici?nt, eerste kans gelijk een goal. Die brak de wedstrijd ook wat open, daarvoor weinig kansen.

Voorlopig maar niet meer naar Cambuur, de enige twee thuiswedstrijden die ze niet winnen en waarin ze ook niet scoren waren de wedstrijden waar ik bij was. Nu dan tenminste nog tegen Jong Ajax, heb ik er toch nog wat aan.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik zal kijken of ik nog wat kaarten voor Cambuur voor je kan regelen Abu.:duim:
 

Batigoal

Well-known member
Leuk voor Volendam en Jonk dat ze de periodetitel hebben gewonnen. Spelen ook dit jaar weer prima voetbal met een jong team. Het zou leuk zijn als ze weer eens promoveren.
 

Bernardo

Well-known member
Best mogelijke resultaat gisteren bij Volendam - Graafschap. Nu morgen hopelijk profiteren en winnen bij Excelsior. Dan pakken we een voorsprong van 8 punten.

Gelijkspel hoeft ook helemaal niet slecht te zijn, verschil is dan 6 punten en je houd Excelsior op 8. Verlies je, gaat Excelsior ook weer meedoen. Hele belangrijke wedstrijd.
 
Bovenaan