Jupiler speelronde 19

zwammy

Well-known member
Wat was het weer een drama zeg. Ik snap trouwens niet dat Emmen niet onder Achilles staat. Die waren ?cht slecht. Goed, belangrijk nieuws. Heineken, Bavaria of Inbev. Wetende dat ik nog zeker 8 jaar een kaart heb kunnen we er wel vanuit gaat wie dat contract gaat binnenhalen. En mocht Dijkhuizen buiten gegooid worden levert City de volgende trainer. Goed onderhandeld van Smulders, krijde dalik nog meer van die halve onze kant op. Ach ja, ooit worden we kampioen.
 

Unregistere

Well-known member
Nou, FC Dordrecht heeft een goede stap gezet richting lijfsbehoud. Dat is maar goed ook voor ze, want degradatie kan best wel eens het einde van de club betekenen.

Negen punten voorsprong op een zwalkend Achilles lijkt een vrij veilige marge, al weet je het in de Juup maar nooit.
 

Pascallovic

Well-known member
Dus als je in botsing komt met de tegenstander en de scheids trekt om onverklaarbare reden rood, dan heb je de tegenstander een rode kaart aangenaaid?
Men was bij VVV inderdaad zo professioneel om de scheidsrechter erop te wijzen dat er een scoringskans ontnomen werd en dat het rood moest zijn.
 

Maasveld

Well-known member
Men was bij VVV inderdaad zo professioneel om de scheidsrechter erop te wijzen dat er een scoringskans ontnomen werd en dat het rood moest zijn.
Ik had me anders uit moeten drukken. Dat de scheids fluit voor een overtreding is onverklaarbaar. Daarna was de enige optie een rode kaart, daar had hij de spelers van VVV echt niet voor nodig.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Die gozer van Eindhoven (niet eens diegene die rood kreeg trouwens) had gewoon 2x rood moeten hebben. Eerst prikt hij een VVV 'er in het oog (en krijgt de verkeerde dus rood) en daarna die elleboog, die slechts geel oplevert.
 
Bovenaan