Jupiler League: Speelronde 8

Max

Administrator
Forumleiding
Mooi dat jullie in de lift zitten. Komt vast door die trainer van jullie.
 

Max

Administrator
Forumleiding
En ook weer doodleuk met dezelfde opstelling starten die al 6 weken niet functioneert. Volledig ontoerekeningsvatbaar die gast.

Zelfs Van Bronckhorst begint langzamerhand begrijpelijke keuzes te maken, dus er is dan zeker een kans dat Van Vossen het licht gaat zien.
 

Unregistere

Well-known member
Kramerinho... Verder maakt Veerman volgens mij ook gewoon behoorlijk veel goals in weinig tijd. Verder is Steltenpool geen Volendammer, dus het kan zijn dat ze daarom iets negatiever over Steltenpool zijn dan over de Volendamse spitsen. Veerman scheen ook niet te kunnen voetballen, maar die is behoorlijk populair. Het feit dat het geen Volendammer is kan er wellicht weer op duiden dat hij buiten Volendam ook wat kan.

Ze gaven vooral aan dat hij maximaal profiteert van de vele voorzetten die de vleugelspitsen afleveren. Was ook geen beoogd basisspeler, tot Molenaar besloot dat hij Tuyp op 10 wilde hebben. Pakt tot op heden goed uit, maar ze zien in Steltenpool zeker geen speler die hogerop kan. We zullen zien of hij een eendagsvlieg zal zijn of niet, in elk geval scoort hij tot op heden veel. Vorig seizoen precies nul doelpunten...
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ze gaven vooral aan dat hij maximaal profiteert van de vele voorzetten die de vleugelspitsen afleveren. Was ook geen beoogd basisspeler, tot Molenaar besloot dat hij Tuyp op 10 wilde hebben. Pakt tot op heden goed uit, maar ze zien in Steltenpool zeker geen speler die hogerop kan. We zullen zien of hij een eendagsvlieg zal zijn of niet, in elk geval scoort hij tot op heden veel. Vorig seizoen precies nul doelpunten...

Zolang hij zijn goals blijft maken, dan valt een stap omhoog niet uit te sluiten. Al heb je natuurlijk genoeg spitsen die altijd in de eerste divisie blijven. Een Te Vrede kan zelf ook erg weinig, maar maakt wel goals. Daar red je het kennelijk niet mee bij Feyenoord, maar bij Heerenveen lijkt het vooralsnog voldoende te zijn. Een Veerman heeft iedereen ook verrast. Maar we zullen zien. Ik volg het Jupiler League voetbal niet of nauwelijks.
 

Pascallovic

Well-known member
Zolang hij zijn goals blijft maken, dan valt een stap omhoog niet uit te sluiten. Al heb je natuurlijk genoeg spitsen die altijd in de eerste divisie blijven. Een Te Vrede kan zelf ook erg weinig, maar maakt wel goals. Daar red je het kennelijk niet mee bij Feyenoord, maar bij Heerenveen lijkt het vooralsnog voldoende te zijn. Een Veerman heeft iedereen ook verrast. Maar we zullen zien. Ik volg het Jupiler League voetbal niet of nauwelijks.
Ik zou Veerman niet als succesverhaal opnoemen, want zo bijzonder is het nu ook weer niet. Zijn laatste Eredivisiedoelpunt was van 22 februari en hij heeft toevallig afgelopen week een doelpunt gemaakt in de beker. Dan houdt zijn verhaal ook wel op. Dus qua doelpunten in een bepaalde tijd scoort hij geen hoge ogen.
 

gevegt

Well-known member
387 toeschouwers bij jong Ajax - Oss. Is dat een diepte record?
Oss leidt trouwens met 0-1.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Lijkt mij niet. Bij Jong FC Twente zaten er vorig seizoen toch slechts tientallen mensen op de tribune?
 

de waan

Well-known member
Ja en PSV is volgens mij ook wel eens onder de honderd blijven hangen. En ook Ajax heeft regelmatig lager gescoord.
 

Forza AZ

Well-known member
Er komt er weer ??n bij juist komend seizoen. Jong AZ is op dit moment de grootste kandidaat. Maar ook daarbij verwacht ik geen grote bezoekersaantallen.
 
Bovenaan