Jupiler League: Speelronde 8

Janssen

Well-known member
Vrijdag 25 september 20:00
FC Emmen - Jong PSV
FC Volendam - Almere City FC
MVV Maastricht - FC Dordrecht
Sparta Rotterdam - Telstar

Zondag 27 september 14:30
FC Eindhoven - FC Den Bosch
Fortuna Sittard - NAC Breda
RKC Waalwijk - Go Ahead Eagles
VVV-Venlo - Helmond Sport

Maandag 28 september 20:00
Jong Ajax - FC Oss

Makkie, 0-5.
 

Janssen

Well-known member
Zwammy ga je naar Sittard?

Ik twijfel ernstig. Heb niks anders te doen maar weiger eigenlijk nog te gaan kijken zolang die pannekoek op de bank zit.
 

zwammy

Well-known member
Nee, hoorde wel van Joost dat ik gewoon aan de poort kaarten kon kopen. Maar helaas moet ik werken.
 

De Groene Scout

Well-known member
Volendam en Sparta winnen dus beide weer en beginnen voorzichtig toch al wel een aardig gaatje te slaan.
Steltenpool van Volendam vandaag met een zuivere hattrick. Die heeft er inmiddels al 7 in liggen. Ik ken hem nauwelijks, waar komt die zo ineens vandaan?
 

Batigoal

Well-known member
Weer een Volendamse goalgetter. Vorige week had hij ook al een hattrick. Ik ben benieuwd of hij een blijvertje is.

Verder; Loris Brogno. :duim:
 

Max

Administrator
Forumleiding
Gezien zijn achternaam moet het haast wel een Westfries zijn.
 

Maasveld

Well-known member
Haha, nee Steltenpool. Komt erg veel voor in Westfriesland. Een meid waar ik de eerste 6,5 seizoenen samen mee naar De Kuip reed toen ik nog in Hoorn woonde heet ook zo van achteren.

Waar liet je die meid tijdens de wedstrijd?
 

de waan

Well-known member
Gezien zijn achternaam moet het haast wel een Westfries zijn.
Vraag me niet waarom, maar om de ??n of andere onverklaarbare reden heb ik altijd onthouden dat Erik Steltenpool uit Wervershoof komt. Dat zal voor zijn zoon dan ook wel gelden.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Even gegoogled en het klopt inderdaad. Wervershoof, of all places... Mijn beide zussen hebben er gewoond en een is zelfs in Wervershoof getrouwd.
 

Unregistere

Well-known member
Volendam en Sparta winnen dus beide weer en beginnen voorzichtig toch al wel een aardig gaatje te slaan.
Steltenpool van Volendam vandaag met een zuivere hattrick. Die heeft er inmiddels al 7 in liggen. Ik ken hem nauwelijks, waar komt die zo ineens vandaan?

Vorig seizoen zat Steltenpool er ook al, maar toen was hij nog vooral een vrij anonieme invaller. Daarvoor speelde hij meen ik bij een derdeklasser. Lees wel eens van Volendam-supporters dat hij eigenlijk niet zo goed is, maar dit seizoen opeens heel makkelijk scoort.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Vorig seizoen zat Steltenpool er ook al, maar toen was hij nog vooral een vrij anonieme invaller. Daarvoor speelde hij meen ik bij een derdeklasser. Lees wel eens van Volendam-supporters dat hij eigenlijk niet zo goed is, maar dit seizoen opeens heel makkelijk scoort.

...Zoals iedereen die de laatste jaren bij Volendam in de spits speelt. Tuyp, Muhren, Veerman, Steltenpool... Bij Volendam scoren ze aan de lopende band en bij andere clubs blijkt ineens dat ze er helemaal niets van kunnen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Vorig seizoen zat Steltenpool er ook al, maar toen was hij nog vooral een vrij anonieme invaller. Daarvoor speelde hij meen ik bij een derdeklasser. Lees wel eens van Volendam-supporters dat hij eigenlijk niet zo goed is, maar dit seizoen opeens heel makkelijk scoort.

...Zoals iedereen die de laatste jaren bij Volendam in de spits speelt. Tuyp, Muhren, Veerman, Steltenpool... Bij Volendam scoren ze aan de lopende band en bij andere clubs blijkt ineens dat ze er helemaal niets van kunnen.

Kramerinho... Verder maakt Veerman volgens mij ook gewoon behoorlijk veel goals in weinig tijd. Verder is Steltenpool geen Volendammer, dus het kan zijn dat ze daarom iets negatiever over Steltenpool zijn dan over de Volendamse spitsen. Veerman scheen ook niet te kunnen voetballen, maar die is behoorlijk populair. Het feit dat het geen Volendammer is kan er wellicht weer op duiden dat hij buiten Volendam ook wat kan.
 
Bovenaan