Jupiler League: speelronde 7

Pascallovic

Well-known member
Zo'n Maaskant gaat toch ook wel redelijk richting een ontslag. Eerst degraderen en nu in de Jupiler League toch ook dramatisch.

Wel zojuist 2-2 uit een penalty.
 

ossenaar

Member
Wat een waardeloos elftal is dit zeg pff, al spelen ze nog een uur door krijgen ze nog geen goal gemaakt. Aan de andere kant krijgt Eindhoven 5 kansen waarvan er 4 invliegen, ongelofelijk.
 

De Groene Scout

Well-known member
Eenvoudige overwinningen voor de top. Deze vier konden ook wel eens de uiteindelijke top 4 worden.
Rest is te wisselvallig en het is een kwestie van tijd voordat de eerste coach de laan uit wordt gestuurd. Van Vossen en Maaskant zijn beide volop in de race.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Jupiler League: speelronde 7

Haha, dat vinden Randstedelingen ook als we naar Limburg moeten... :)

Dagje Pinkpop hakte er vorig jaar inderdaad behoorlijk in. Volgens mij half zeven of half acht 's ochtends de deur uit en ook zo laat ongeveer terug. De nacht ervoor maar een paar uur geslapen omdat een memo van mijn werk echt af moest.
 

Unregistere

Well-known member
Netjes hoor, Sparta. Jong PSV wel echt piepjong, begreep ik, maar je moet er toch maar zien te winnen. Thomas Verhaar topscorer van de Jupiler League nu. Mooi voor hem!!
 

Batigoal

Well-known member
Netjes hoor, Sparta. Jong PSV wel echt piepjong, begreep ik, maar je moet er toch maar zien te winnen. Thomas Verhaar topscorer van de Jupiler League nu. Mooi voor hem!!

Die heeft een mooie comeback gemaakt in het betaalde voetbal inderdaad. Loris Brogno op de linkerkant bevalt ook wel heel goed begrijp ik. Het zou mooi zijn als Sparta weer eens het hele jaar rustig bovenin mee kan draaien.
 

zwammy

Well-known member
Maaskant gaat het niet lang meer volhouden. Misschien kunnen ze Ronnie Stam player/manager maken.
 

Unregistere

Well-known member
Die heeft een mooie comeback gemaakt in het betaalde voetbal inderdaad.

Zeker. Speelde natuurlijk wel jaren onder zijn niveau, maar het is dan altijd maar de vraag of je die stap op relatief latere leeftijd nog kunt zetten. Al is dat tegenwoordig veel vaker het geval dan pakweg tien jaar geleden. Knap is het sowieso wel.
 
Bovenaan