Jupiler League : Speelronde 6

Bernardo

Well-known member
Zo, ik ben na vanavond weer een stuk positiever. Het spel word met de week veel beter. Complimenten voor Dijkhuizen. Punt bij directe concurrent prima. Nu Graafschap, Volendam, GoAhead en MVV uit gehad en 7 punten behaald. Daar teken je op voorhand voor
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Hij juicht bij elke succesvolle sliding/duel alsof hij de europacup 1 gewonnen heeft. Beetje Rotterdamse branie kunnen ze wel waarderen hier. Nu al cultheld dus

Hahaha, mooi! Ik ken hem juist als een hele rustige, bescheiden gozer.

Ik zie maar flarden op het schakelkanaal, maar volgens mij hebben jullie echt een behoorlijk elftal. Dit seizoen echt weer een keer meedoen om promotie?
 

Janssen

Well-known member
Hahaha, mooi! Ik ken hem juist als een hele rustige, bescheiden gozer.

Ik zie maar flarden op het schakelkanaal, maar volgens mij hebben jullie echt een behoorlijk elftal. Dit seizoen echt weer een keer meedoen om promotie?

Nee, selectie is veel te dun. Bij eerste de beste blessure ga je nat.
 

Batigoal

Well-known member
Nee, selectie is veel te dun. Bij eerste de beste blessure ga je nat.

Je praat jezelf al weken in de underdogrol, maar met succestrainer Oliseh die alle records verbreekt is dat ongeloofwaardig! Nee, dit Fortuna is kampioenskandidaat nummer 1. Of jij het nou leuk vindt of niet.

En uiteraard fikken we iedereen tot de grond af als het ze niet lukt.
 

Bernardo

Well-known member
Inderdaad. Wereldteam dat Fortuna. Als die niet met 15 punten voorsprong kampioen worden hebben ze gefaald.
 

Janssen

Well-known member
Je praat jezelf al weken in de underdogrol, maar met succestrainer Oliseh die alle records verbreekt is dat ongeloofwaardig! Nee, dit Fortuna is kampioenskandidaat nummer 1. Of jij het nou leuk vindt of niet.

En uiteraard fikken we iedereen tot de grond af als het ze niet lukt.

Lul.

Inderdaad. Wereldteam dat Fortuna. Als die niet met 15 punten voorsprong kampioen worden hebben ze gefaald.

Lul.

Afgaande op jouw posts missen jullie tot nu toe elke wedstrijd steeds drie basisspelers.

Tot nu toe telkens 2 spelers gemist ja. Vlijter hoeven we dit seizoen niet meer op te rekenen dus die tellen we maar niet meer mee. Gisteren deed Smeets niet mee.

Je moet ook een beetje naar de posities kijken. Backs zijn bijvoorbeeld niet eens dubbel bezet en extra spits is er ook niet.

Als ik het heel positief bekijk dan heeft Stokkers de vorm nog niet en heeft Hutten nog niet eens meegedaan. Desondanks veel punten gehaald zonder echt briljant te spelen. Doelstelling was plek 10, ik maak er plek 6 van oke?
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Als ik het heel positief bekijk dan heeft Stokkers de vorm nog niet en heeft Hutten nog niet eens meegedaan. Desondanks veel punten gehaald zonder echt briljant te spelen. Doelstelling was plek 10, ik maak er plek 6 van oke?

Welke club heeft dan wel 18 kampioenswaardige selectiespelers? Jullie hebben gewoon een tof elftal. Tenminste, voor zover ik er zicht op heb. Verdedigend prima en veel scorend vermogen. Middenveld weet ik niet zo goed, maar Hutten is in elk geval een hele goede. Ik zou zeggen, geniet er gewoon van en wie weet zit er eindelijk weer een keer een promotie in. Zou ik in elk geval erg tof vinden!
 

Maasveld

Well-known member
Wat een uitstekende beslissing van de scheidsrechter om Fortuna een penalty te geven (waar de 2-0 uit viel). Weinig scheidsrechters die dat doen.
 

Unregistere

Well-known member
Nog 32 speelronden in de Jupiler League en dan krijgt de competitie een andere naam. Het aflopende sponsorcontract wordt niet verlengd. Einde van een tijdperk!

Wat lijkt jullie een geschikte nieuwe sponsor?
 
Bovenaan