Janssen
Well-known member
Dianessy was lekker op dreef begreep ik van Ben Dols.
Heeft drie keer volledig alleen voor de keeper gestaan. Volgende week Hutten op zijn plek.
Dianessy was lekker op dreef begreep ik van Ben Dols.
En die waarschijnlijk nog maar twee andere wedstrijden meedoet en daarna geen Jupiler League wedstrijden meer gaat spelen...Voor Jong AZ scoort een speler met 8 interlands voor Oranje achter zijn naam.
Jong AZ heeft een administratieve fout gemaakt en in de wedstrijd tegen FC Oss tijdens deze speelronde te veel spelers van boven de 23 jaar opgesteld. Wedstrijd moet nu in zijn geheel worden overgespeeld.
https://www.bd.nl/sport/wedstrijd-fc-oss-jong-az-moet-worden-overgespeeld~a175d1e2/
Lekker handig. Overigens snap ik niet waarom ze geen minpunten krijgen, zoals Jong Almere City FC en Jong Vitesse vorig seizoen in de derde en tweede divisie wel overkwam.
Dat kan volgens mij wel, zolang er maar niet meer dan 2 tegelijk in het veld staan. Dus als ze Van Rhijn 9 minuten eerder hadden gewisseld dan was er geen probleem geweest.... niet zo dat je een dispensatiespeler kunt inbrengen voor een andere dispensatiespeler.
Dat kan volgens mij wel, zolang er maar niet meer dan 2 tegelijk in het veld staan. Dus als ze Van Rhijn 9 minuten eerder hadden gewisseld dan was er geen probleem geweest.
Dit is gewoon dom van AZ geweest en het valt dan inderdaad nog mee dat er niet ook nog minpunten worden opgelegd.
Volgens mij mag dat niet. Want dan zou je in theorie 4 (of 5, als je er 1 die invalt ook weer wisselt voor een ander) dispensatiespelers in je wedstrijdselectie kunnen hebben. En ik dacht dat die max 2 is. Zo lees ik de regels in elk geval, maar ik kan het uiteraard mis hebben.
Voor een beloftenteam is het slechts toegestaan om twee dispensatiespelers gelijktijdig in het veld te hebben staan.
Zitten we nog steeds in ronde 5?