Zo, ik weet bij goed niet waar Manchester City die talenten die wij krijgen vandaan halen. Zou er ergens een gehandicaptencentrum liggen op de weg?
Nou, zo erg vind ik het niet:
- Ik kijk op linksback liever naar Smith-Brown dan naar de Donny Gorter van vorig jaar.
- Barker liet een paar aardige dingen zien tegen Den Bosch en die solo in de eerste helft was fenomenaal. Dat doet geen enkele speler in de Eerste Divisie hem na. Hij moet alleen wel duels willen aangaan (en winnen). Met alleen maar de bal in de voet willen krijgen en dan een actie proberen te maken, gaat hij er niet komen, maar qua techniek is het absoluut een topper. Nu ook nog werken aan zijn vechtlust. Als Barker de echte spirit weet te vinden, dan wordt er over 30 jaar nog steeds over hem gepraat in Breda.
- Ik zie liever Korte dan Agyepong spelen en Dijkhuizen blijkbaar ook.
- Faupala heb ik nog te weinig gezien om er een oordeel over te hebben.
Het zijn niet vier toppers die NAC even kampioen gaan maken, maar dat kan je ook niet verwachten van dergelijke jonge gasten. Zelfs een 18-jarige Messi gaat ons geen kampioen maken.
Probleem bij NAC zit niet zozeer bij de MC-spelers, maar dat wij geen kopkracht hebben. Niet in de aanval en niet in de verdediging, waardoor we veel duels verliezen en geen r**t aan corners en vrije trappen hebben.
Dessers is geen killerspits ? la Ars. Hij heeft te veel kansen nodig om er ??n te maken en zoveel kansen cre?ren wij dus niet per wedstrijd, omdat juist onze ervaren jongens op het middenveld (m.n. Haemhouts en Stans) niet in vorm zijn.