Jupiler League: Speelronde 30

Janssen

Well-known member
Onnodig verloren, jammer. Kunnen nu wel relaxt naar volgend jaar kijken want degraderen doen we toch niet meer.
 

Batigoal

Well-known member
Ik moet bij Lilipaly denken aan het verhaal van Irfan Bachdim. Die was ook door een ??n of twee goede wedstrijden gelijk een superster in Indonesi?. En dus kocht een Japanse club hem. Hij kon het niveau totaal niet aan, maar die club verkocht in Indonesi? wel gelijk honderdduizend shirts in Indonesi? en had daardoor een mooie winst te pakken. Lijkt me als Eredivisie-club met een handige marketingafdeling geen gekke investering om zo'n Lilipaly te halen.
 

Unregistere

Well-known member
Hele gemakkelijke overwinning op Dordt. Almere probeerde het geen eens, maar wint alsnog met 3-0. Moet volgend week tegen Achilles wel een tempo hoger

De Nooijer was witheet, wisselde in de rust drie man tegelijk. Maar goed nieuws, RKC won namelijk van Achilles '29, dus niets aan de hand.
 

Batigoal

Well-known member
De Nooijer was witheet, wisselde in de rust drie man tegelijk. Maar goed nieuws, RKC won namelijk van Achilles '29, dus niets aan de hand.

Niets aan de hand; behalve dat er komende zomer nog steeds geen geld is en de enige ploeg die zwakker is wordt vervangen door een veel sterkere ploeg. Dit jaar is uitstel van executie voor de Dordrenaren.
 

almere036

Member
De Nooijer was witheet, wisselde in de rust drie man tegelijk. Maar goed nieuws, RKC won namelijk van Achilles '29, dus niets aan de hand.

Begrijpelijk, eerste 10 min deed Dordt prima mee, maar na de 1-0 was het afgelopen. Was toch wel een van de saaiste wedstrijden dit seizoen.

Nou ja, niet dat we ze gaan missen tho. Het is echt heel weinig.

Achilles zou ik wel missen, al is het alleen om de uitwedstrijd
 

Jef400

Well-known member
Begrijpelijk, eerste 10 min deed Dordt prima mee, maar na de 1-0 was het afgelopen. Was toch wel een van de saaiste wedstrijden dit seizoen.



Achilles zou ik wel missen, al is het alleen om de uitwedstrijd

Achilles meer dan Dordrecht wel. Dordrecht zelf is eigenlijk niets.
 

Abubakari

Well-known member
Graafschap vergeten zeker.

Nee, ik vrees dat ik de Graafschap nooit weer vergeet. :devil:

Oh, je bedoelt de Graafschap-Cambuur.
Even gekeken in dat topic maar daar zeg je niks over een slechte opstelling dus toen was je schijnbaar wel tevreden.
 

Unregistere

Well-known member
Niets aan de hand; behalve dat er komende zomer nog steeds geen geld is en de enige ploeg die zwakker is wordt vervangen door een veel sterkere ploeg. Dit jaar is uitstel van executie voor de Dordrenaren.

Daar lijkt het wel op, maar ja. Misschien dat de nieuwe commercieel directeur wat sponsoren kan vinden. Dan zijn 'Kaatje van de Keuken' en de PR-dame in ieder geval niet helemaal voor niets ontslagen.
 
Bovenaan