Makanaky
Well-known member
Of ons dat iets kan schelen.Dat klote Eindhoven boort mij even 350 euro door de neus.
Of ons dat iets kan schelen.Dat klote Eindhoven boort mij even 350 euro door de neus.
Vrij gemakkelijke overwinning op Den Bosch. Na de 0-1 hadden we het even moeilijk, maar verder gewoon de betere. Had een veel hogere uitslag moeten worden, maar 3 punten tellen.
Tom Overtoom, wat een speler. Hopelijk speelt ie volgend seizoen nog in Almere, maar dat lijkt me onmogelijk. JL is simpelweg te laag voor hem.
Chinezen zijn er best goed in.Gokken op JL wedstrijden. Dat is ook niet zo slim.
Oke, duidelijk. Wat vond je van de JL-wedstrijden van gister?
Toch kon hij bij Excelsior niet echt indruk maken. Blijft soms vreemd.
FC Dordrecht begint toch wat onrustiger te worden na de nieuwe nederlaag en het feit dat Achilles '29 weer een puntje sprokkelde. Ze waanden zich veilig, maar of ze dat al echt zijn??
Santos staat trouwens als een baas te keepen al een paar weken, dat is ook wel een voltreffer.
Vond hem bij Emmen en eerste weken in Almere ook wel 'gewoon' goed, maar sinds hij aanvoerder is, neemt hij het team echt op sleeptouw. Als ie zo doorgaat, speelt ie volgend seizoen gewoon bij een Groningen of Heerenveen
Gokken op JL wedstrijden. Dat is ook niet zo slim.
Overtoom moet eigenlijk in een ploeg spelen die veel balbezit heeft en over de grond voetbalt, maar dat zijn er niet zoveel in de Eredivisie. Heerenveen zou je kunnen noemen, maar ik weet niet of hij zich in de basis zou spelen daar hoor..
Overtoom moet eigenlijk in een ploeg spelen die veel balbezit heeft en over de grond voetbalt, maar dat zijn er niet zoveel in de Eredivisie. Heerenveen zou je kunnen noemen, maar ik weet niet of hij zich in de basis zou spelen daar hoor..
Nee, we hebben al meer dan genoeg middenvelders.
Van Amersfoort? Die zit bij SC Heerenveen op de bank vanwege de komst van het supertalent ?degaard. Sindsdien pakt SC Heerenveen niet zoveel punten.