Jupiler League; Speelronde 25

G

Gast

Guest
Ja, nouja, als je 350 euro verliest op ??n pot, dat is niet fijn.
 
G

Gast

Guest
Oke, duidelijk. Wat vond je van de JL-wedstrijden van gister?
 

Unregistere

Well-known member
Vrij gemakkelijke overwinning op Den Bosch. Na de 0-1 hadden we het even moeilijk, maar verder gewoon de betere. Had een veel hogere uitslag moeten worden, maar 3 punten tellen.

Tom Overtoom, wat een speler. Hopelijk speelt ie volgend seizoen nog in Almere, maar dat lijkt me onmogelijk. JL is simpelweg te laag voor hem.

Toch kon hij bij Excelsior niet echt indruk maken. Blijft soms vreemd.

FC Dordrecht begint toch wat onrustiger te worden na de nieuwe nederlaag en het feit dat Achilles '29 weer een puntje sprokkelde. Ze waanden zich veilig, maar of ze dat al echt zijn??
 

almere036

Member
Toch kon hij bij Excelsior niet echt indruk maken. Blijft soms vreemd.

FC Dordrecht begint toch wat onrustiger te worden na de nieuwe nederlaag en het feit dat Achilles '29 weer een puntje sprokkelde. Ze waanden zich veilig, maar of ze dat al echt zijn??

Vond hem bij Emmen en eerste weken in Almere ook wel 'gewoon' goed, maar sinds hij aanvoerder is, neemt hij het team echt op sleeptouw. Als ie zo doorgaat, speelt ie volgend seizoen gewoon bij een Groningen of Heerenveen
 

Unregistere

Well-known member
Vond hem bij Emmen en eerste weken in Almere ook wel 'gewoon' goed, maar sinds hij aanvoerder is, neemt hij het team echt op sleeptouw. Als ie zo doorgaat, speelt ie volgend seizoen gewoon bij een Groningen of Heerenveen

Zou mooi zijn voor hem. Bij Ajax gold hij ook wel als een behoorlijk talent.

Benieuwd welke clubs scouts in Almere hebben zitten.
 
G

Gast

Guest
Overtoom moet eigenlijk in een ploeg spelen die veel balbezit heeft en over de grond voetbalt, maar dat zijn er niet zoveel in de Eredivisie. Heerenveen zou je kunnen noemen, maar ik weet niet of hij zich in de basis zou spelen daar hoor..
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Overtoom moet eigenlijk in een ploeg spelen die veel balbezit heeft en over de grond voetbalt, maar dat zijn er niet zoveel in de Eredivisie. Heerenveen zou je kunnen noemen, maar ik weet niet of hij zich in de basis zou spelen daar hoor..

Nee, we hebben al meer dan genoeg middenvelders.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Van Amersfoort? Die zit bij SC Heerenveen op de bank vanwege de komst van het supertalent ?degaard. Sindsdien pakt SC Heerenveen niet zoveel punten.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Van Amersfoort? Die zit bij SC Heerenveen op de bank vanwege de komst van het supertalent ?degaard. Sindsdien pakt SC Heerenveen niet zoveel punten.

4x goed gespeeld, 1 puntje. Kan gebeuren.

Maar waar speelt Overtoom dan? Of is die nog altijd transfervrij? Lijkt me niet, als je zo'n topper bent.
 
G

Gast

Guest
Almere City speelt 'ie.

En ik vind Pelle van Amersfoort een prima Eredivisievoetballer overigens.
 
Bovenaan