Jupiler League speelronde 21

zwammy

Well-known member
Volgende stap op weg naar de Markt. Kan me trouwens niet voorstellen dat Oss niet wint vanavond.
 

Janssen

Well-known member
Net beelden van het gras in Groesbeek, daar was weinig mis mee en het zal er volgende week echt niet anders bij liggen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Net beelden van het gras in Groesbeek, daar was weinig mis mee en het zal er volgende week echt niet anders bij liggen.

In Amsterdam is het maandag gewoon weer normaal weer van 5 tot 9 graden. De winter heeft dan ook wel een week te lang geduurd. In de auto ging het nog wel, al moest ik wel krabben. Op de fiets was het echter wel hell. Man man man wat koud.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Beetje Italiaanse competitie aan het worden die Jupiler League.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Als ik Sparta weer zie voetballen, dan kan ik me niet anders voorstellen dan dat zij kampioen gaan worden. Echt een prima ploeg.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Eindhoven krijgt een strafschop en Pedro een rode kaart. Strafschop gaat erin, dus 3-1. Maar als NAC rustig blijft dan is er nog weinig aan de hand. Klasseverschil is veel te groot.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik ben nog eens positief over Sparta... Na een soevereine eerste helft en een 3-0 voorsprong bij rust, staat het nu opeens 3-2.
 
Bovenaan