Jupiler League; Speelronde 20

almere036

Member
Prima overwinning uit bij Den Bosch. Vooral de eerste helft was Den Bosch stukken beter dan Almere. Had het zomaar 3-0 kunnen staan, o.a. door arbitrale fouten.

2e helft helemaal omgedraaid, zoals bijna altijd dit seizoen. Almere de betere, Den Bosch ook enkele grote kansen.
Scheids was me een partij slecht. 1e helft floot hij alles voor Den Bosch, 2e helft alles voor Almere. ballen 30cm over de lijn, overtredingen, boeide hem allemaal niks.
 

Bernardo

Well-known member
Sipke flikt het weer. Na onze drama start, nu nog maar 4 punten achter op top 5...Bizar. Hoe slecht is de rest wel niet dan.
 

almere036

Member
Sipke flikt het weer. Na onze drama start, nu nog maar 4 punten achter op top 5...Bizar. Hoe slecht is de rest wel niet dan.

Verbaasde ik mij ook over dit seizoen. Almere speelt slechter dan voorgaande jaren, heeft een dramatische 1e seizoenshelft achter de rug, maar we staan wel gewoon 4e(exc beloftes).
Lijkt wel alsof niemand haar normale niveau kan halen dit seizoen. Eagles, Volendam, Cambuur, MVV en in mindere maten Eindhoven en Almere. Allemaal ondermaats.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Verbaasde ik mij ook over dit seizoen. Almere speelt slechter dan voorgaande jaren, heeft een dramatische 1e seizoenshelft achter de rug, maar we staan wel gewoon 4e(exc beloftes).
Lijkt wel alsof niemand haar normale niveau kan halen dit seizoen. Eagles, Volendam, Cambuur, MVV en in mindere maten Eindhoven en Almere. Allemaal ondermaats.

:eek:mg:
 

Bernardo

Well-known member
290 toeschouwers gisteren bij AZ - Cambuur, op trainings complex. Fantastisch die beloftenteams.
 

Forza AZ

Well-known member
290 toeschouwers gisteren bij AZ - Cambuur, op trainings complex. Fantastisch die beloftenteams.

Het was ook niet erg fijn weer gisteren. De Cambuur-supporters mochten wel op de tribune zitten en hoefden in ieder geval niet in het onoverdekte uitvak te gaan staan.

Normaal komen er rond de 600 toeschouwers bij Jong AZ op het trainingscomplex.
 

Unregistere

Well-known member
Volgende week maandag tijdens Jong AZ - FC Den Bosch het debuut in het betaalde voetbal van scheidsrechter Edgar Bijl uit Hendrik-Ido-Ambacht. :duim:
 

PES5

Administrator
Forumleiding
9e of 10e eindigen en dan nog kunnen promoveren. Dat is pas competitievervalsing.
 
Bovenaan