Jupiler League: speelronde 2

Abubakari

Well-known member
Goed gespeeld, zeker de 2e helft. Ajax wint enkel vanwege de voorhoede die het opstelt, de rest stel niet veel voor. Geluk bij een ongeluk dat deze niet meetelt voor de periode. Benieuwd wat er over twee weken op de mat gelegd wordt.

Van Fortuna kun je dus winnen met 8 zwakke spelers, ik denk dat dat meer over Fortuna zegt dan over Jong Ajax.
Fortuna moet vrijdag trouwens alweer, thuis tegen Almere City.

6 uit 2 trouwens. :duim:

Cambuur alweer toe aan een nieuwe trainer + bestuur Bernardo?
 
Laatst bewerkt:

Batigoal

Well-known member
Telstar heeft dit jaar wel een interessante en exotische voorhoede. Renpaard Rodrigues viel al op tegen Oranje (zowel positief als negatief), over Novakovich van Reading waren ze lyrisch, dan is er opeens een Braziliaanse avonturier Toretta en uiteraard Melvin Platje.
 

almere036

Member
Het is nog niet best van Almere kant. Eerste half uur wel iets van 80% balbezit, maar verder was het een matige pot. Zijn totaal niet ingespeeld. Maarja, compleet nieuwe voorhoede.
Na het weekend wil Almere nog 1 of 2 spitsen aantrekken, is ook noodzakelijk.

FC Dordrecht vanavond met drie andere basisspelers ten opzichte van vorige week. De grijze Macedoni?r staat rechtsback ipv de vertrokken Van Wermeskerken, de andere nieuwkomer Misidjan neemt als linksback de positie van Statia over en verder is Vleugels zijn plekje kwijt aan Lima Duarte Lopes.

Cendrino? Voor JL-begrippen een uitstekende linskback.

Goed gespeeld, zeker de 2e helft. Ajax wint enkel vanwege de voorhoede die het opstelt, de rest stel niet veel voor. Geluk bij een ongeluk dat deze niet meetelt voor de periode. Benieuwd wat er over twee weken op de mat gelegd wordt.

Top, als jullie over 2 weken aan de periode beginnen, dan komen wij volgend week even 3 punten ophalen.
 

Forza AZ

Well-known member
Ja ik was in de veronderstelling dat ze niet zouden spelen in het interlandweekend. Dat is ook zo willekeurig als wat blijkbaar.
De clubs wilden liever in 3 interlandweekends spelen, zodat ze minder vaak een extra speelronde op maandag hebben.
 

Janssen

Well-known member
Jupiler League: speelronde 2

Moet normaal gezien ook kunnen, zoveel internationals spelen er niet in de JL.

Fortuna mist vrijdag alleen Vidigal vanwege u19 verplichtingen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dat is straks wel anders als de motor van Fortuna Sittard begint te draaien.
 

Abubakari

Well-known member
Ik denk dat de Fortuna verdediging wel in tact zal blijven, wat een lachwekkende prutsers zeg. Twee kadootjes en na 11 minuten staat Jong Ajax 2-0 voor, maar Janssen calimeroot niet op de verdediging van Fortuna maar op de aanval van Jong Ajax. Alsof Telstar geen gebruik had gemaakt van zulk geschutter.
 

Janssen

Well-known member
Ah, de man met het miserabele pisleventje heeft weer niks beters te doen dan mij de gaten te houden de hele dag. Prima hoor, succes en let een beetje op de drugs he.

Ontopic: imiddels is het zeker dat Schuurs ontbreekt, die zit zoals verwacht in de selectie van u19.
 

Abubakari

Well-known member
Haha, wat laat je jezelf toch altijd lekker kennen. Alles en iedereen afzeiken, het zijn allemaal prutsers maar oh wee als jouw favorietjes prutsers genoemd worden of als iemand aan Maxke komt. Dan zien we de echte Janssen tevoorschijn komen. Het is maar internet, toch?

Overigens reageer ik op jouw stelling dat Jong Ajax op de voorhoede na uit prutsers brestaat, als je daar niet zo goed tegen kunt... Je hoeft hier niet te komen.
 

Janssen

Well-known member
Haha, wat laat je jezelf toch altijd lekker kennen. Alles en iedereen afzeiken, het zijn allemaal prutsers maar oh wee als jouw favorietjes prutsers genoemd worden of als iemand aan Maxke komt. Dan zien we de echte Janssen tevoorschijn komen. Het is maar internet, toch?

Overigens reageer ik op jouw stelling dat Jong Ajax op de voorhoede na uit prutsers brestaat, als je daar niet zo goed tegen kunt... Je hoeft hier niet te komen.

Aah dat was het, ja daar zul je wel het hele weekend wakker van gelegen hebben he? Iemand zegt iets lelijks over jong ajax poepoeh.

In die hele JL spelen niks anders dan prutsers. Lekker boeiend.
 
Bovenaan