Jupiler League Speelronde 15

almere036

Member
4 punten uit de laatste 2 lastige uitwedstrijden, precies waar ik op gehoopt had. De op voorhand grootste concurrenten staan al op 7, 8 en 17 punten. Dit kan wel eens heel leuk gaan worden.

Gefeliciteerd. Gewoon een verdiende overwinning, al hadden beide teams weinig gecreeerd. Best knap dat jullie zo goed verdedigen op dit niveau.

Jullie worden gewoon kampioen joh. MVV is een stuk zwakker dan jullie.
 

Unregistere

Well-known member
FC Dordrecht bijna een puntje gepakt, totdat Vleugels heel dom een strafschop veroorzaakte. Ik mag toch hopen dat Boogers nu al bezig is om in januari nog wat spelers te halen.

Hoe moet hij dat doen? Er is totaal geen geld. Ze moeten maar hopen dat ze Achilles onder zich houden en dat zou toch wel moeten kunnen.
 

gevegt

Well-known member
Hoe moet hij dat doen? Er is totaal geen geld. Ze moeten maar hopen dat ze Achilles onder zich houden en dat zou toch wel moeten kunnen.

Nog niet zo heel lang geleden koketteerde Boogers dat dat hij geen 40 uur per week hoefde te werken om met weinig tot geen geld de juiste spelers te halen.
 

Unregistere

Well-known member
Nog niet zo heel lang geleden koketteerde Boogers dat dat hij geen 40 uur per week hoefde te werken om met weinig tot geen geld de juiste spelers te halen.

Ja, maar toen had hij nog weinig geld. Nu heeft hij geen geld. Dus dan wordt het huren of transfervrije spelers.
 

Maasveld

Well-known member
Toch eigenlijk wel triest dat wij met de op 7 na hoogste begroting de grote favoriet voor de titel zijn. Wat doen die clubs boven ons in Godesnaam?
 

SanMark.

Well-known member
Toch eigenlijk wel triest dat wij met de op 7 na hoogste begroting de grote favoriet voor de titel zijn. Wat doen die clubs boven ons in Godesnaam?

Maar wat is het verschil in begroting ?

7de plek qua begroting zegt natuurlijk niet zoveel als er maar een paar ton tussen zit.
 

Maasveld

Well-known member
Wie hebben dan allemaal meer, Cambuur, NAC, Graafschap, en verder?
Ik ben het staatje helaas kwijt, maar RKC en Volendam staan sowieso boven ons. Den Bosch meen ik ook.
Maar wat is het verschil in begroting ?

7de plek qua begroting zegt natuurlijk niet zoveel als er maar een paar ton tussen zit.
Met NAC, de Graafschap en Cambuur gaat het om miljoenen. Op een begroting van 2,8 miljoen is dat natuurlijk wel vrij veel geld.
 

Bernardo

Well-known member
Het belangrijkste blijft natuurlijk de spelers begroting. Kan me haast niet voorstellen dat een Den Bosch en RKC daarin meer als jullie hebben.

Wat ik begreep hebben Cambuur en NAC de hoogste spelersbegroting.

Wij hebben natuurlijk een dramatische start gehad, waarin wij gezien het spelbeeld meer punten hadden moeten pakken. Als ik zie dat we nog maar 8 punten achter staan op jullie valt mij dat nog reuze mee. Hopelijk pakken wij tot de winter nog 10 punten minstens. Dan mogen we niet ontevreden zijn.
 
Laatst bewerkt:

Unregistere

Well-known member
Daar zijn er toch ook voldoende van? Voor een Boogers moet dat toch kinderspel zijn.

Zijn er ongetwijfeld, maar die zijn ook niet zo goed. Anders zouden ze wel spelen / een club hebben.

Nee, zelfs Boogers krijgt het heel moeilijk om er nog iets van te maken in Dordt!
 

gevegt

Well-known member
Zijn er ongetwijfeld, maar die zijn ook niet zo goed. Anders zouden ze wel spelen / een club hebben.

Nee, zelfs Boogers krijgt het heel moeilijk om er nog iets van te maken in Dordt!
Dat begrijp ik. Een goede journalist zou hem nu eens moeten vragen waarom het niet lukt en of dat ook aan hem zelf ligt.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Leuk begrotingen, maar het draait uiteindelijk om het spelersbudget. Verder moet je er dan nog rekening mee houden dat de helft van de clubs daarvoor ook nog een reserve elftal in de voetbalpiramide op de been moet brengen. Dat zal natuurlijk niet de wereld kosten, maar met dergelijke kleine budgetten telt alles mee.
 

SanMark.

Well-known member
Ik vermoed dat jong Ajax morgen op volle sterkte zal aantreden. Van beek heeft 24 minuten gevoetbald en de rest van jong Ajax nog minder of helemaal niets.

Het zal mij benieuwen of ze nu ook eens een uitwedstrijd kunnen winnen en domineren.
 
Bovenaan