Jupiler League, speelronde 14

Batigoal

Well-known member
NAC is toch ook geen serieuze profclub?

Ik wist dat die reactie zou komen op het moment dat ik het typte. Afijn, van Van der Weg en Ten Rouwelaar weet je het, maar ook zo'n Kevin Brands komt geen meter meer vooruit. Het is dat hij een gave traptechniek heeft, maar anders zou zo'n jongen in Tweede Klasse nog op de bank zitten.
 

Janssen

Well-known member
78810311d9fd215da031f3d72885995d.jpg
7abd47125fdab68ef393d325ba9e825a.jpg
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ajax hadden ze moeten uitstellen, veld is onbespeelbaar.

Ik kijk er niet van op. Ik was vanavond op de fiets naar Oost, maar mijn fiets moest door behoorlijk diepe plassen. Ik had wel door dat het flink zeik weer was de gehele dag, maar dit resultaat had ik nou ook weer niet verwacht.
 

hipp00

New member
Weer typisch NAC: eerste helft heer en meester, maar laatste half uur weer met samengeknepen billen moeten kijken en veel kut roepen.
Blij verrast dat we samen met Volendam de grote winnaar van deze ronde zijn. We zijn zowaar (weliswaar op doelsaldo) een plaatsje gestegen!
De thuiswedstrijden winnen we tegenwoordig weer. Nu de uitwedstrijden nog...
Hup NAC!
 

zwammy

Well-known member
Als je vrijdag niet als een stel jankwijven op het veld had gestaan was je met kerst al bijna kampioen geweest :D
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Als je vrijdag niet als een stel jankwijven op het veld had gestaan was je met kerst al bijna kampioen geweest :D

Als als als.

Als je nu gewoon normaal beleid had gevoerd, in plaats van het jarenlange amateuristische gedoe, dan had je niet hoeven spelen op vrijdagavond.
 

zwammy

Well-known member
Haha, ja dat was inderdaad ook iets geweest. Misschien moet je je eens de geschiedenis van NAC doorlezen :D
 
Bovenaan