Jupiler League ronde 18

Bernardo

Well-known member
Had wel 10-2 kunnen zijn vanavond. Wat een kansen.

El Baad voor 2,5 jaar getekend. :duim:
 

Maasveld

Well-known member
Nu ook op eigen kracht de beste van de periode. 9 punten voor op de grootste concurrent. Dat gaat niet de goede kant op, het moet wel een beetje lekker weer zijn met het kampioensfeest.
 

Batigoal

Well-known member
Ja ja vijf op een rij!!

Gefeliciteerd! Het begint nu wel lekker te lopen, mede dankzij Tom Boere natuurlijk. Denk je dat hij te behouden is in de winter?

FC Dordrecht weer een puntje erbij, maar aangezien Achilles wel heel dramatisch is denk ik dat ze zich voorlopig even geen zorgen hoeven te maken.
 

Bernardo

Well-known member
Ricardo Kip gisteren kuitbeen gebroken. Vraag me af of hij nog gaat spelen voor ons. Misschien in de eindfase.
 

Forza AZ

Well-known member
Nee, de periods is voor Helmond. Wij hebben de 1ste periode al gewonnen.
Nee, de 1e periode was voor Jong PSV.

Je haalt de periodetitel en het nacompetitieticket door elkaar. Dat is niet hetzelfde:

1e periode: periodetitel Jong PSV, nacompetitieticket VVV
2e periode: periodetitel VVV, nacompetitieticket Helmond Sport

Kijk de samenvattingen van gisteren maar terug. VVV kreeg de "bronzen stier" uitgereikt en Helmond Sport niet, en in de interviews werd ook nog duidelijk gezegd dat Helmond Sport het niet zo erg vond dat ze niet de periodetitel hadden gewonnen, maar blij waren met "alleen" de plek in de nacompetitie.
 
Laatst bewerkt:

Maasveld

Well-known member
Ok?, dus we hadden alles wat bij een periodetitel hoort behalve de prijs zelf. Het is me wat met die Jong-teams.
 
Laatst bewerkt:

Abubakari

Well-known member
Ok?, dus we hadden alles wat bij een periodetitel hoort behalve de prijs zelf. Het is me wat met die Jong-teams.

VVV had het belangrijkste niet, de eerste plaats, die had Jong PSV.
Als je tweede eindigt achter Jong Ajax ben je toch ook geen kampioen?
 

Maasveld

Well-known member
VVV had het belangrijkste niet, de eerste plaats, die had Jong PSV.
Als je tweede eindigt achter Jong Ajax ben je toch ook geen kampioen?
Mwaoh, de geldprijs en play-offs plaats lijkt mij toch wat belangrijker dan een beeldje. Maar goed verder heb je gelijk.
 

Forza AZ

Well-known member
Mwaoh, de geldprijs en play-offs plaats lijkt mij toch wat belangrijker dan een beeldje. Maar goed verder heb je gelijk.
Geldprijs krijgt Helmond Sport nu ook niet. Die gaat naar de periodewinnaar VVV.

Maar voor Helmond Sport is uiteraard deelname aan de nacompetitie het belangrijkste.
 

almere036

Member
Makkelijke overwinning op RKC, had veel meer van hen verwacht.

Wel fijn om eens een voetballende ploeg op bezoek te hebben in Almere, gebeurd niet zo vaak dit seizoen.
 

Unregistere

Well-known member
FC Dordrecht weer een puntje erbij, maar aangezien Achilles wel heel dramatisch is denk ik dat ze zich voorlopig even geen zorgen hoeven te maken.

Komende wedstrijd is Dordrecht tegen Achilles. Als ze die winnen, hebben ze een mooie buffer richting het vervolg. Moet kunnen, zou je zeggen, al ging het ook tegen Telstar weer niet geweldig.

Makkelijke overwinning op RKC, had veel meer van hen verwacht.

Wel fijn om eens een voetballende ploeg op bezoek te hebben in Almere, gebeurd niet zo vaak dit seizoen.

Hoe was Pieter Langedijk? Toch wel bezig aan een sterk seizoen volgens mij.
 

zwammy

Well-known member
Hipp00 we kunnen nu toch wel concluderen dat die Smith Brown echt nog wel te beperkt is voor Boeimeer dames 3 toch?
 

almere036

Member
Komende wedstrijd is Dordrecht tegen Achilles. Als ze die winnen, hebben ze een mooie buffer richting het vervolg. Moet kunnen, zou je zeggen, al ging het ook tegen Telstar weer niet geweldig.



Hoe was Pieter Langedijk? Toch wel bezig aan een sterk seizoen volgens mij.

Vrij onzichtbaar, maar dat lag er meer aan omdat RKC de voorhoede amper wist te vinden.
Schoot een pingel er wel prima in.
 
Bovenaan