Nee, de 2e periode is voor VVV.2e periode dus voor Helmond Sport.
Ja ja vijf op een rij!!
Nee, de periods is voor Helmond. Wij hebben de 1ste periode al gewonnen.Nee, de 2e periode is voor VVV.
Helmond Sport is wel geplaatst voor de nacompetitie, omdat VVV zich daarvoor al plaatste in de 1e periode.
Nee, de 1e periode was voor Jong PSV.Nee, de periods is voor Helmond. Wij hebben de 1ste periode al gewonnen.
Ok?, dus we hadden alles wat bij een periodetitel hoort behalve de prijs zelf. Het is me wat met die Jong-teams.
Mwaoh, de geldprijs en play-offs plaats lijkt mij toch wat belangrijker dan een beeldje. Maar goed verder heb je gelijk.VVV had het belangrijkste niet, de eerste plaats, die had Jong PSV.
Als je tweede eindigt achter Jong Ajax ben je toch ook geen kampioen?
Geldprijs krijgt Helmond Sport nu ook niet. Die gaat naar de periodewinnaar VVV.Mwaoh, de geldprijs en play-offs plaats lijkt mij toch wat belangrijker dan een beeldje. Maar goed verder heb je gelijk.
FC Dordrecht weer een puntje erbij, maar aangezien Achilles wel heel dramatisch is denk ik dat ze zich voorlopig even geen zorgen hoeven te maken.
Makkelijke overwinning op RKC, had veel meer van hen verwacht.
Wel fijn om eens een voetballende ploeg op bezoek te hebben in Almere, gebeurd niet zo vaak dit seizoen.
Komende wedstrijd is Dordrecht tegen Achilles. Als ze die winnen, hebben ze een mooie buffer richting het vervolg. Moet kunnen, zou je zeggen, al ging het ook tegen Telstar weer niet geweldig.
Hoe was Pieter Langedijk? Toch wel bezig aan een sterk seizoen volgens mij.