Jupiler League 2017 - 2018 Ronde 13 (17 November

Janssen

Well-known member
Jupiler League 2017 - 2018 Ronde 13 (17 November

Moet Janssen gelijk geven. Fortuna geen team. Vielen mij vies tegen.

Laat ik ook wat schrijven aangezien er hele delegaties meelezen blijkbaar

Heel simpel en dit seizoen al vaker gezien; tegenstander met al dan niet een man minder graaft zich in, en dan zijn we klaar.

Oliseh heeft een plan A, plan A.1 en A.2 maar zeker geen plan B. Er zijn er twee in de selectie waarbij soms enige creativiteit te bespeuren is (Vidigal en Hutten) maar als de rest volledig in de countermodus blijft hangen hoef je die ook niet in te brengen. Er zit bijzonder weinig voetbal in en beperkte dravers als Dianessy en Braun helpen je team niet structureel verder. Hooguit incidenteel zoals tegen Oss.

En ik begin me ook af te vragen of Stokkers wel de juiste man is voorin. Kan leuk afronden in de 16 maar met zo weinig startsnelheid en wendbaarheid kun je eigenlijk niet slagen in het profvoetbal.

Verder heeft Cambuur terecht gewonnen en kudo's voor de sfeer in het stadion.
 

Batigoal

Well-known member
Competitie lijkt nu wel beslist. NEC is te goed.
Had nog even de hoop dat de Superboertjes het spannend konden maken.

Toch vind ik NEC minder overtuigend dan 3 jaar geleden. Ze zullen zich deze keer flink moeten versterken voor de Eredivisie. Maar kampioen worden ze wel.

Groeneveld is een uitstekende speler trouwens.
 

Forza AZ

Well-known member
Een niet meer verwachte comeback vanavond bij Jong AZ-Jong Ajax. Vlak na rust werd het 0-2 en gaf ik niets meer voor een goed resultaat voor Jong AZ, en toch draait Jong AZ het nog om naar een 4-2 winst. Met bijna 2500 toeschouwers was het aardig bezet voor een thuiswedstrijd van een belofte-elftal.

Daarmee staat NEC nu 4 punten los aan kop met a.s. vrijdag de directe confrontatie tussen NEC en Jong Ajax.
 
Laatst bewerkt:

Joost

Well-known member
Een niet meer verwachte comeback vanavond bij Jong AZ-Jong Ajax. Vlak na rust werd het 0-2 en gaf ik niets meer voor een goed resultaat voor Jong AZ, en toch draait Jong AZ het nog om naar een 4-2 winst. Met bijna 2500 toeschouwers was het aardig bezet voor een thuiswedstrijd van een belofte-elftal.

Daarmee staat NEC nu 4 punten los aan kop met a.s. vrijdag de directe confrontatie tussen NEC en Jong Ajax.

Die Mats Seuntjes, dat wordt echt een grote speler!
 
Bovenaan