JL: Speelronde 16

Abubakari

Well-known member
Er wapperde vanmorgen zelfs een Cambuur vlag in de Martini toren. WE'RE BACK!

Maar Bernardo heeft wel gelijk, nu hoor je al die Telstar grootbekken hier niet meer. Stelletje vakx'en.
 

vakx2.0

Banned
Stelletje vakx'en.

Ach gossie, die Abu krijgt me maar niet uit z'n systeem. Nooit meer. Ik zit tot lengte van dagen onder z'n huid. Tot de dood ons scheidt. Op z'n sterfbed zal hij nog tandenknarsend de naam 'vakx' in een zure vergelijking over Groningse-versus-Friese zaken over z'n lippen krijgen, waarna hij er nog een venijnige laatste groene klodder uit spuwt.

Je kunt maar ergens vol van zijn. Hahahaha.
 
Laatst bewerkt:

Abubakari

Well-known member
Kan ik toch niks aan doen dat praatjes als je wint maar offline zodra het minder gaat op dit forum een vakx-je heet? Zo noemen we dat hier allemaal. Heeft niks met mijn systeem te maken. Iedereen weet wat er met een vakx-je bedoelt wordt.
 

vakx2.0

Banned
Kan ik toch niks aan doen dat praatjes als je wint maar offline zodra het minder gaat op dit forum een vakx-je heet? Zo noemen we dat hier allemaal. Heeft niks met mijn systeem te maken. Iedereen weet wat er met een vakx-je bedoelt wordt.

Iedereen mag weten wat er mee bedoeld wordt. Maar het is zeer veelzeggend voor jou dat je de term hebt ge?ntroduceerd en 'm als zo'n beetje de enige hier te pas en te onpas blijft gebruiken. Lachwekkend... maar vooral een beetje treurig. Zoals ik hierboven al opmerkte... ik vrees voor jou dat je nooit meer los komt van je 'vakx'jes'. Sterkte ermee.
 

Abubakari

Well-known member
Ik heb die term helemaal niet geintroduceerd, ik ben slechts ??n van de velen die die term gebruikt en niet eens vaak. Het is eerder tekenend voor jou dat iedereen weet wat een vakx-je is.
Dus hou nou maar op met dat eeuwige gejank voordat gejank hier straks ook nog ge-vakx genoemd gaat worden.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Kan ik toch niks aan doen dat praatjes als je wint maar offline zodra het minder gaat op dit forum een vakx-je heet? Zo noemen we dat hier allemaal. Heeft niks met mijn systeem te maken. Iedereen weet wat er met een vakx-je bedoelt wordt.

Dus dat.
 

Abubakari

Well-known member
Oh hij praat onzin voor 5.

Nee, dat ben jij. En die onzin blijf je dan ook nog eens doorlopend en tot vervelens toe herhalen.

Maar weer terug op aarde na de even hero?sche als legendarische zege op Telstar?
Ik snap niet dat jij zo idolaat van Dijkhuizen was, ik zei toch gelijk al dat dat niks zou worden, maar je was eigenwijs he?
 

Abubakari

Well-known member
Hahaha. Groetjes aan Keizer.

Marcel vroeg of ik de groeten terug wilde doen, ook aan je vriendjes Maas en Dijkhuizen. Hij snapt niet dat jij altijd zo lyrisch over die trainers bent.
En hij wenst je proficiat met de uitstekende prestaties van Cambuur, 16de, da's op een bepaalde manier ook best knap, toch? :duim:
 
Bovenaan