JL: ronde 21

De Groene Scout

Well-known member
Het is al rust; dus nog maar even snel de duels plaatsen:

Vrijdag 19 januari:
20.00 uur: De Graafschap - Jong PSV
20.00 uur: FC Emmen - RKC Waalwijk
20.00 uur: FC Dordrecht - Fortuna Sittard
20.00 uur: Go Ahead Eagles - MVV
20.00 uur: Helmond Sport - FC Volendam
20.00 uur: Telstar - FC Eindhoven
20.00 uur: FC Oss - Jong FC Utrecht
20.00 uur: Almere City FC - N.E.C.

Maandag 22 januari:
20.00 uur: Jong Ajax - SC Cambuur
20.00 uur: Jong AZ - FC Den Bosch
 

De Groene Scout

Well-known member
De nummers 1 en 2 beide op achterstand.
Wat is er aan de hand bij NEC? Snappen de spelers de spelpatronen van de nieuwe trainer niet?
 

Pascallovic

Well-known member
De nummers 1 en 2 beide op achterstand.
Wat is er aan de hand bij NEC? Snappen de spelers de spelpatronen van de nieuwe trainer niet?
Een goeie assistent maakt nog niet automatisch een goeie trainer. Rene Meulensteen deed het ook fantastisch onder Ferguson bij United, maar die keren dat ie het alleen voor het zeggen had, bakte ie er helemaal niks van. Dat Leinders onder Klopp heel goed was geloof ik best, maar dat wil niet zeggen dat je als hoofdtrainer bij NEC het goed gaat doen.
 

De Groene Scout

Well-known member
Fortuna inmiddels met 3-0 achter bij Dordrecht.
NEC komt terug tot 3-2 bij Almere. Ze hebben nog ruim 10 minuten voor de gelijkmaker.

Kowet gaat eindelijk weer eens winnen.
 

almere036

Member
Niet verwacht dit. Denk vrijwel niemand bij Almere. NEC totaal niet overtuigend, hadden geluk dat Braken er 2 ballen geweldig in schiet(de eerste slecht gekeept).
Ben benieuwd hoelang we dit kunnen volhouden, 23 uit 10 zijn prima resultaten. Thuis ook nog ongeslagen dit seizoen.
 

Janssen

Well-known member
Oliseh na Ajax: "ik heb vertrouwen in deze groep, er komt niemand meer bij"

*haalt intussen 2 spelers*

Oliseh na Dordrecht: "zo kan ik niet werken, ik heb maar 12 geschikte spelers".

Niet alleen een tactisch onbenul maar ook nog eens een lul van een vent. Gelukkig heeft het er alle schijn van dat hij in de zomer weg is.
 

Janssen

Well-known member
JL: ronde 21

Overigens zag je al twee maanden geleden dat dit misging. Week op week kut spelen en erop gokken dat 1 van die 4 voorin een goede dag heeft, dat stop een keer. Als er niks verandert eindig je ergens rond plek 8. Ik zie ze echt nog maar weinig punten halen vanaf hier.

Heb je het uiteindelijk nog steeds prima gedaan, maar toch.
 
Laatst bewerkt:

almere036

Member
Zie net dat interview met Oliseh, wat een vent haha.

Sta je eerste met Fortuna, ga je ff je spelersgroep de grond in boren en versterkingen eisen. Helemaal lachwekkend na zijn uitspraken vorig week :eek:mg:
 

Batigoal

Well-known member
Dat vragen om versterkingen kan Oliseh op een gegeven moment zijn kop kosten. De prestaties uiteraard niet. Je kunt niet opeens verwachten dat je niet af en toe tegen een zeperd aan loopt.
 

Janssen

Well-known member
Dat vragen om versterkingen kan Oliseh op een gegeven moment zijn kop kosten. De prestaties uiteraard niet. Je kunt niet opeens verwachten dat je niet af en toe tegen een zeperd aan loopt.

Zou me niet verbazen als hij voor het einde seizoen weg is. Hij kan al vanaf het begin niet met de Turk door een deur. Dat gaat enkel goed zolang je resultaat haalt.
 
Bovenaan