Jack's League 2022/2023 (Tweede Divisie)

Fregge

Well-known member
Ploegen die al zeker zijn van de Tweede Divisie:

  • Katwijk
  • HHC Hardenberg
  • Koninklijke HFC
  • Rijnsburgse Boys
  • Jong Sparta
  • AFC
  • Noordwijk
  • Scheveningen
  • Spakenburg
  • Excelsior Maassluis
  • Jong FC Volendam
  • Quick Boys
  • IJsselmeervogels
  • TEC
  • De Treffers
  • FC Lisse
  • OFC
De winnaar van Kozakken Boys - GVVV komt daar bij. Voor het eerst dat een Tweede Divisionist zich via nacompetitie handhaaft.
 

noordooster

Well-known member
Al sinds 2005 speelt HHC op het hoogste amateurniveau. Dat kunnen niet veel zaterdagclubs ze nazeggen.
Overigens speelde HHC in 1996 nog in de 3e klasse.
 

De Groene Scout

Well-known member
Kozakken Boys heeft mooie stap gezet richting klasse behoud door het 1e duel met 3-1 te winnen van GVVV. Zaterdag de return.
 

JMD

Well-known member
HHC, Katwijk, AFC, Koninklijke HFC zouden allemaal een aanwinst zijn voor de KKD. Niet direct om om de titel mee te spelen, maar wel (onderkant) middenmootploegen, en op die manier houden ze ook ploegen als Dordrecht, Telstar, Helmond Sport ed scherp. Die weten nu elk jaar dat ze niet degraderen en echt in aanmerking voor promotie komen ze ook niet (alhoewel Helmond Sport grote plannen heeft), dus spelen niet echt ergens voor.
 

de waan

Well-known member
We kunnen er kort en lang over lullen, maar doorstroming lijkt inmiddels verder weg dan ooit.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Gvvv eruit, ofc en fc Lisse erbij, wordt steeds meer een rondje randstad zo in die tweede divisie
 

JMD

Well-known member
Een speelronde op woensdag 7 september? Waar komt dat vandaan? De winterstop is zo te zien niet zoveel langer dan 'normaal'?
 

Fregge

Well-known member
Geen idee. Misschien is het een buffer vooraf opbouwen mocht corona weer om de hoek kijken.
 

Sjorro

Member
Heerlijk begin van het seizoen!

Trouwens die rode kaart kaart van Jong Volendam, afgelopen zaterdag, dat was echt een schandalige (Zuid Amerikaanse) tackle.
 

De Groene Scout

Well-known member
HHC wint de topper tegen Quick Boys overtuigend met 4-0
De Treffers wint knap bij De Vogels
HHC en De Treffers beide nog met de volle buit uit 3 duels.
 

noordooster

Well-known member
Vanmiddag weer eens een keertje naar HHC geweest.
Thuis tegen medekoploper Quick Boys.
HHC was heer en meester en het won afgetekend met 4-0, terwijl het ook zomaar 8-0 had kunnen zijn als HHC wat beter met de kansen was om gesprongen.
HHC heeft dit seizoen een prima team.
Ik vond scheidsrechter Thomas Hardeman een van de slechtste scheidsrechters die ik op dit niveau aan het werk heb gezien.

De supporters van Quick Boys (5 bussen vol sterk) konden de afgang van hun club maar moeilijk verkroppen en begonnen de HHC-supporters te slaan en te schoppen, hetgeen uiteraard beantwoord werd.
Zo'n veldslag als destijds bij Harkemase Boys werd het niet, maar ik heb het eindsignaal ook niet afgewacht.
Mijn auto stond nl dicht in de buurt van de QB-bussen, vandaar.
 

Sjorro

Member
Prima start van het seizoen van de Rood Zwarten!
A.s. woensdag meteen de topper thuis tegen het ook nog steeds ongeslagen HHC.
 
Bovenaan