It's a Latino world

Ska P 187

Well-known member
Echt relatie-materiaal allemaal, heel integer ☺️ Waarom vind je het erg dat je wordt geblokkeerd ?


Latino of niet, mens allereerst. Dat het ooit mag goed komen daar. Vuile kindermoordenaars.
Tjeemig de peemig U.G. dit topic is bedoeld als een escapadita van de realiteit, but you pull me back in...

Geblokkeerd dus tsja, vond het eerlijk gezegd een heerlijke tijd, misschien toch nog maar eens bestuderen hoe je dat allemaal goed doet met een paar tegelijk zonder failliet te gaan.

Dat ik later oprecht kan zingen...

 

U.G.

Well-known member
Om dat op die manier te laten werken moet je gay zijn Ska.


Escapada ? Por que, a causa de la cancion ? Brotha, all I’m saying is just give peace a chance, ben geen hippie just human, ..wel een superhuman. Ben ook geen Midden-Oosten geopolitiek deskundige dus ik ga zeker niemand vervelen met een ‘mening’ over zaken waar ik geen shit van af weet. Beter maar.

Als dat het is tenminste hoor, mss had je het gewoon over die cockblock 😁 als jij haar hebt doorgepasst naar een maat ( jouw woorden ) dan heeft die maat haar jou meteen laten blokkeren..uh playboy.
 

U.G.

Well-known member
Ah musica, de koningin is hier nog niet geweest. Ik leerde in Napoli dat zij een grootheid was daar. Ik dacht ooit dat zij alleen ons in Lissabon lastig viel.

Nee hoor, dame had meer sentimenten in haar stem dan 100 bekende chicks na haar, bij elkaar.

Força rainha

 

Ska P 187

Well-known member
Half jaar alweer met mijn rolita. Zooo'n lekker weekend gehad.
Zaterdag locura, zondag amor, wil het allemaal, maar als ik deze opzet dan weet ik het eindigt, sleeeeecht 😁😁😁


 

U.G.

Well-known member
Se continuarem assim vao me matar mesmo ☺️ Força a todos, een heerlijke jaarwisseling was het, a nice kick off.

 

U.G.

Well-known member
Ik weet niet, ik voel dit soort bachata niet ( of wat is het ), net als dat Noordoostelijk muziek uit Brazilië…brrr, word er depri en agressief van 😁

Ff als contra een defibrillator-muziekje opzetten, dan werkt die rum net anders

 

Ska P 187

Well-known member
Vallenato macho, jaahaa dat is muziek voor als je niet happy bent. Blues colombiano.
Avondje is ok maar niet in blijven hangen?
Nog eentje dan, maar dan popular.


Al denk je soms van niet, todo en la vida se paga, todo.
 

Ska P 187

Well-known member
Wel eens met Carnaval in Brazil geweest U.G.
Beetje moe van het Latijnse op dit moment, maar de zin komt wel weer ben ik bang.
 

Ska P 187

Well-known member
In memoriam van een hete hete zomer 2023, een liefde volle herfst en winter, pero al final, todo en la vida se paga. Gracias amorcita.


Semana Santa om mijn zonden te overdenken en niet te herhalen op dezelfde manier. Shit komt altijd terug, zo is het leven. Hopelijk heb ik dan geleerd en weet ik het juiste te doen.
Dios te bendiga
 

U.G.

Well-known member
Wel eens met Carnaval in Brazil geweest U.G.
Beetje moe van het Latijnse op dit moment, maar de zin komt wel weer ben ik bang.

In het jaar dat ze later wereldkampioen zouden worden heb ik het laatste deel van de voorbereidingen van een samenschool meegemaakt ( Rio ), da’s gewoon urenlang kippenvel door de drums. Van de baile zouden we naar de sambadrome gaan en dan weer terug naar de baile, ons groepje kreeg heftige ruzie, en zodanig dat de politie die blijkbaar overal in burger aanwezig is in Rio 2 mensen meenamen. En toen kreeg ons Carnaval-avontuur plots wel een hele andere wending, maar wel een echte Rio- wending. Maar uiteindelijk eind ( meer dan ) goed al goed. En wat een drukte man, nooit zo’n drukte meegemaakt. Wel duur hoor. Maar jij bent een billenfreak ? Jij zou een overdose krijgen, een zee van afgetrainde - en chirurgisch getoucheerde -billen.
 

Ska P 187

Well-known member
Ik ben al jaren een enorme carnaval RioTikTok fan. Ik denk dat ik deze bewaar voor mijn laatste avontuur. Jaartje of 20 nog hoop ik
 
Bovenaan