Iberische clubs in Europa 16/17

U.G.

Well-known member
Madrid is volgevreten wat Europa betreft. Ik zie Zidane, al vind ik het een mooie man voor de club, er nog wel uitvliegen voor de zomer goed en wel begint. (in Nederland...)
Het wordt een rampseizoen voor die witten, ik weet het zeker!

Mocht Atletico onverhoopt alsnog door de poule fase komen, dan pakken ze m deze keer, simpelweg omdat ze dit jaar nog lelijker als andere jaren voetballen, da's logisch.
Ik gok op Chelsea overigens, of City, ben bang dat er weer wat Engelse jaren aankomen.

O ja, schrijf dit maar op : Real wint volgend jaar de derde CL op rij !

Kampioen dat worden ze mss niet meer, maar in december in de Clasico gaan ze wel even laten zien 'what's up' in la liga.

Atletico voetbalt niet lelijk, het kan namelijk helemaal niet voetballen. De echte dreiging komt uit Parijs.
 

U.G.

Well-known member
Ik heb eigenlijk liever dat Nederland zonder diepe spits gaat spelen. Ik word een beetje gallisch van dat krampachtig vasthouden aan 4-3-3 terwijl we daar de spelers niet voor hebben.

Je geeft wel een signaal als je zonder echte spits gaat lopen. Je moet niet willen dat CV's zich optrekken naar het middenveld.

Bij Portugal had ik liever ook geen spits aangezien Andr? Silva daar staat. Maar ik zie de meerwaarde wel steeds beter. Hij cre?ert ruimte voor CR, Quaresma of Gelson, trekt mensen mee naar de eerste paal. Nee, laat maar aankloten.
 

Batigoal

Well-known member
Lol, al jaren een Oranje vol spelers die nooit iets nuttigs inbrengen en dan gaan klagen omdat Dost niet zo lekker meevoetbalt. Hij heeft wel humor die Ronald de Boer.
 

U.G.

Well-known member
Dat zal niet zo snel gebeuren als je met 2 aanvallers speelt die niet aan de zijlijn staan geplakt.

Aan welke twee aanvallers bij Oranje zit je te denken. Bij PT pinden CR of Nani echt geen CV's vast, ze trokken wel naar binnen maar wachten in de as tot ze aangespeeld werden deden ze niet. Hoewel Ronaldo zich wel steeds meer als spits is gaan gedragen.
 
Bovenaan