Hoofdklasse C zaterdagamateurs 2015/2016

Mug

Member
Na 6 wedstrijden al mededelen dat je aan het eind van het seizoen stopt. Dan denk ik waarom ben je nog aan dit seizoen begonnen . Ik weet ook wel dat het zo werkt. Dit seizoen hopelijk goed beginnen en lekker alle tijd om een nieuwe club te zoeken. Raar wereldje, de voetballerij.
 

De Groene Scout

Well-known member
Staphorst had geen last van de vroege mededeling van de trainer om er komend seizoen mee te stoppen. Gewoon 4-0 winst op HZVV.
Bovenin blijft AZSV het geweldig doen door thuis Flevo Boys met een 3-2 nederlaag naar huis te sturen.
De andere toppers Excelsior'31 en Harkemase Boys wonnen ook.
De drie koplopers scheiden zich langzaam af van de rest.

Onderin opnieuw 3 punten voor DOS'37 en een nederlaag voor SVZW. De Wierdenaren inmiddels onder de beruchte streep. :eek:mg:
 

bqandy

Well-known member
Wat is er mis in Wierden? De ambities zijn altijd hoog. Goede spelers worden gehaald, maar elk jaar is het weer een deceptie.
 

De Groene Scout

Well-known member
Wat is er mis in Wierden? De ambities zijn altijd hoog. Goede spelers worden gehaald, maar elk jaar is het weer een deceptie.

Ach al vaker over gehad hier of in SVZW topic. In Wierden denken ze nog steeds dat je een goed elftal of promotie kunt kopen.
Echt ieder jaar weer wordt de hele regio bij elkaar gekocht en dan ook nog meestal van die ervaren jongens die alles al hebben meegemaakt met de gedachte dat die het dan samen wel even regelen. Een team ervan maken of ook eens bewuste spelers aantrekken is er niet bij. Extreem slechte scouting dus.
Momenteel lopen er bijv. 6 centrale verdedigers van Topklasse niveau, die eigenlijk allemaal ook centraal willen spelen. Dat kan dus niet en omdat die jongens te duur zijn voor het tweede worden ze maar als back of middenvelder opgesteld en moeten er 1 of 2 gefrustreerd op de bank.
 

De Groene Scout

Well-known member
Harkemase Boys heeft vanmiddag het inhaalduel tegen Urk met 1-0 gewonnen en komt daarmee op een gedeelde 1e plaats.
Harkemase Boys 7-18
AZSV 7-18
Excelsior'31 7-16
 

de waan

Well-known member
Feest in Wierden want ze pakken alweer een punt: 1-1 tegen Drachtster Boys.
 
Laatst bewerkt:

PES5

Administrator
Forumleiding
In extremis. Drachtster Boys kwam in de 91e minuut op 1-0. Een minuut later maakte Ruud ter Heide de 1-1.
 

de waan

Well-known member
SVZW kan in vrijwel de volledige regio rekenen op hoongelach.

Ik bemerk bij jou trouwens wel een opmerkelijke obsessie met ge?recteerde penissen.
 

De Groene Scout

Well-known member
Zelf opgestapt, dat had ik niet verwacht van Geert.
Ik zal hem eens vragen of dat echt zo is, of dat hij toch wel een zak geld heeft meegekregen en dat SVZW het graag zo naar buiten wilde brengen. Dat laatste sluit ik niet uit, in Wierden doen ze alles voor geld.
 

De Groene Scout

Well-known member
Zelf opgestapt, dat had ik niet verwacht van Geert.
Ik zal hem eens vragen of dat echt zo is, of dat hij toch wel een zak geld heeft meegekregen en dat SVZW het graag zo naar buiten wilde brengen. Dat laatste sluit ik niet uit, in Wierden doen ze alles voor geld.

Ik had het aardig goed, zonder het tot in detail toe te lichten.

Overigens is Gert Kruijs gebeld inmiddels.
 

De Groene Scout

Well-known member
Compleet de weg kwijt in Wierden. Het wordt uiteindelijk nog 1-5, maar met die stand op het bord laten de heertjes Bartelds en Holtkamp (oude ervaren rotten in het vak) zich uit de tent lokken en pakken allebei in enkele minuten 2x geel. De frustratie zit dus wel heel hoog daar. Seizoen duurt zo wel heel lang voor SVZW.
 
Bovenaan