Unregistere
Well-known member
Lekker doelpuntje.
Die "2-2" leek me geen buitenspel trouwens.
Wat een hoop volk van Smitshoek zo te horen? Hoe kan dat?
Zeker een mooie goal. Op de Facebook-pagina van VoetbalRotterdam loopt zelfs een soort poll / discussie met de vraag welke mooier was, de 1-0 van Van AxelDongen (solo vanaf eigen helft) of de 3-1 van Van Dommelen (stift). Ik ga toch voor die laatste.
Zoals ik hem op de beelden zag stond Leona net buitenspel bij de afgekeurde 2-2, maar is moeilijk te zien. Kan ook zo maar niet zo geweest zijn. Meer schrikbarend slecht verdedigd van onze linksback, die de counter eruit had moeten halen, maar ja, wij waren niet messcherp.
Smitshoek bracht inderdaad aardig wat mee, vanwege de spanning onderin. En het is niet zo ver weg natuurlijk, dus dat scheelt. Die derde periode dachten ze niet echt aan, want die kwam alleen in beeld als Spijkenisse zou verliezen. En dan nog hadden ze hem misschien moeten inleveren, dus ging ze vooral om het ontlopen van de nacompetitie. Er waren ook wat mensen van XerxesDZB, die onze goals uiteraard luid bejubelden.
Overigens kan via VoetbalRotterdam weer worden gestemd op de beste keeper, verdediger, middenvelder enzovoort. Zie http://www.voetbalrotterdam.nl/inde...r-het-voetbalrotterdam-nl-gala-op-de-spido-2/
Als alle trouwe bezoekers hier een stem uitbrengen op onze keeper, verdediger en het talent, dan ben ik jullie zeer dankbaar. Al zal Batigoal wel weer op die RVVH'ers stemmen...