Hoofdklasse B zaterdagamateurs seizoen 2014/15

de waan

Well-known member
De aanwezige Quick Boys-supporters - minder dan aangekondigd volgens mij

Het eeuwige gekoketteer van Quick Boys over hun reusachtige achterban begint ook wel een beetje sneu te worden.

Als ik de beelden van vorige week zag hebben ze er bij Quick Boys ook geen moeite mee om de verdubbelaar in te zetten.

Wel apart om defensief en risicoloos te gaan spelen als je met 3 doelpunten verschil moet winnen. Had ze dus ook maar zo kunnen opbreken.
 

Batigoal

Well-known member
Batigoal. :duim:

Cheers!

Wat een heerlijke wedstrijd! Ik kreeg een hartverzakking bij de kopbal op de paal in blessuretijd van Spijkenisse, maar uiteindelijk is het eindelijk gelukt. Promotie hebben we nog lang niet, maar de avond kan niet meer stuk!
 

Unregistere

Well-known member
Wel apart om defensief en risicoloos te gaan spelen als je met 3 doelpunten verschil moet winnen. Had ze dus ook maar zo kunnen opbreken.

Ja, maar dat is het vaste spelletje van RVVH de afgelopen twee jaar. Daardoor zijn ze wel oerdegelijk en moeilijk te verslaan. Vorig seizoen was het nog extremer, met slechts 13 tegengoals. Dat zijn er dit jaar wel veel meer (30), maar nog altijd hebben ze daarmee in B een van de minst gepasseerde defensies. Scoren blijft echter ver achter bij de andere topteams. Dit seizoen 40 goals, vorig jaar slechts 28. In dat opzicht is het knap dat ze er gisteren dus toch in slaagden om er drie te maken.

Het is dus wel effectief, maar echt heel leuk om naar te kijken vind ik het niet. Ook gisteren was de eerste helft eigenlijk ronduit saai. Maar goed, daar maalt in Ridderkerk uiteraard niemand om als ze op deze manier per ongeluk in de topklasse opduiken.
 

Batigoal

Well-known member
Het is niet altijd even spannend geweest om naar te kijken, dat is waar. Aan de andere kant geeft het wel een rustig gevoel om naar onze defensie te kijken.

Gisteravond heeft RVVH de heenwedstrijd tegen ACV gewonnen met 2-3! Dat gaat er heel goed uit zien zo.
 

Unregistere

Well-known member
Ik schreef het in het topic van A al, maar het was dus bijltjesdag in de nacompetitie om handhaving.

Na de twee herkansers uit A, moesten ook de herkansers uit B er vanmiddag aan geloven.

Smitshoek moest winnen om zich te redden, kwam ook 1-0 voor, maar boog uiteindelijk het hoofd voor Haaglandia. De ploeg uit Rijswijk won met 1-2. Typerend voor het seizoen van Smitshoek: de 1-2 was een eigen goal en kort daarna kreeg een ingevallen junior een minuut na zijn entree rood. Haaglandia zondag is dus niet meer, Haaglandia zaterdag heeft de hoofdklasse bereikt. Mourad Mghizrat viel ook nog even in.

Ook Kloetinge redde het niet. Ze moesten thuis winnen van het Amsterdamse Swift, maar het bleef 0-0. Zeeland heeft dus volgend seizoen geen zaterdaghoofdklasser, tenzij Hoek degradeert uit de topklasse.
 

Unregistere

Well-known member
De geplande overgang van Kristian Adelmund naar Quick Boys is van de baan. Om persoonlijke redenen ziet de verdediger af van zijn komst naar de Katwijkers. Opvallend.
 

Unregistere

Well-known member
Wij beginnen de competitie uit bij promovendus Deltasport. Hebben we de bijzonderste kantine direct gehad....
 

Jozsef

New member
Mij ook. Ik fiets er vaak langs (mtb-route Vld passeert 't hoofdveld) maar ik zie er niets geks aan.
 

Unregistere

Well-known member
Nu maak je me nieuwsgierig.

Soort blokhut maar dan in jungle-sferen. Met palmbomen en dergelijke. Vroeger, in de gouden tijden van de club, werden er bij het Rad van Avontuur complete auto's verloot. Dat is niet meer, maar het is nog altijd bijzonder sfeervol.

Delta+4.JPG


Geeft al een beetje een beeld.

En Jozsef, om het te ervaren moet je vooral binnen zijn. Daar is het leuk!!
 

Jozsef

New member
Oke, ik rij de volgende keer door die kantine heen. Een jungle heeft mijn bike nog niet gezien.
 

Unregistere

Well-known member
Oke, ik rij de volgende keer door die kantine heen. Een jungle heeft mijn bike nog niet gezien.

Tien jaar geleden droegen alle bardames standaard naveltruitjes. Zelfs als dat onverstandig was. Die tijden zijn wel voorbij, maar desondanks, in de Bollenstreek maak je het niet mee.
 

Lennard95

New member
Ziet er apart uit, van de kantines van vorig jaar vond ik die van Aswh de mooiste :duim: Kwam door het balkon maar toch :p
 

Jozsef

New member
Tien jaar geleden droegen alle bardames standaard naveltruitjes. Zelfs als dat onverstandig was. Die tijden zijn wel voorbij, maar desondanks, in de Bollenstreek maak je het niet mee.
Ik vermoed dat ene Ton Pattinama daar wel enige invloed in had.
 
Bovenaan