Hoofdklasse A zondag 2018-2019

bqandy

Well-known member
Mijn felicitaties aan alle Be Quick, MSC en DEM supporters. Jammer voor mijn club.
Voordeel is dat ik hopelijk nog in een drietal wedstrijden van een energiek strijdend De Bataven mag genieten.

Gewoon door gaan zoals in de laatste wedstrijden. Dan moet het gewoon lukken in de nacompetitie. Voordeel is dat je er in "the winning mood" in gaat.
 
De Bataven degradeert

De Bataven degradeert

Gewoon door gaan zoals in de laatste wedstrijden. Dan moet het gewoon lukken in de nacompetitie. Voordeel is dat je er in "the winning mood" in gaat.

Helaas bgandy, the winning mood was onvoldoende.
Ik baal verschrikkelijk. Ongelooflijk, wat een dramatische wedstrijd van de Bataven. Sterker dan VKW op alle fronten, behalve de kansen benutten. We hadden te weinig rust en samenspel op de belangrijke momenten en dus slagen we er in om maar 1 keer te scoren en VKW in leven te houden. In het laatste kwartier maakte VKW daar dankbaar en knap gebruik van. Ik verwacht echter geen 2e houdini-act van VKW.
Op deze manier degraderen zal mij lang pijn blijven doen.
 

Abubakari

Well-known member
Zag net de samenvatting, enorme kansen inderdaad en ook nog veel dikke kansen. Pas bij de 1-1 komt de Bataven keeper voor het eerst in beeld.
 

bqandy

Well-known member
Ik zag de samenvatting ook. Veel kansen, maar inderdaad niet de rust om ze af te maken. Jammer.
 

Unregistere

Well-known member
Derby tegen De Dijk, schrijven ze. Het plan van de Amsterdammers om op zaterdag te blijven spelen, lijkt dan in elk geval dus doorgezet.
 

bqandy

Well-known member
Dit valt te lezen op de site van De Dijk. De Dijk ook op zaterdag dus. Zal het elders ook nog posten.

Asv De Dijk zondag 1, komend seizoen uitkomend in de Hoofdklasse zaterdag, heeft in de laatste week van de overschrijvingstermijn haar selectie verder weten te versterken.
 
Bovenaan