Het PSV transfertopic

stc

Well-known member
Het gepruts van Flamingo kan gewoon niet meer. Als Flamingo blijft gaat dit veel punten kosten. Dus hopelijk tovert Stewart een paar kwalitatieve verdedigers uit de hoed.

Het doet mij wel deugt dat er op cross ballen getraind is.

JMD

Well-known member
De technische staf van PSV heeft ook door dat het zo niet gaat en haalt een versterking binnen voor achterin...

O nee, toch niet....

De zoveelste aanvaller, Keziah Oteng-Mensah, jonge belofte van Frankfurt.

Abubakari

Administrator
Forumleiding
1 van de ontelbare geruchten, volgens een Arabier gaat Bergwijn terug naar Ajax, volgens Been gaat Depay naar Ajax, en volgens Gianluigi Voltare, transferjournalist van Sportitalia, wil Ajax Geertruida. Knap dat Gianluigi de enige is die dit weet.

JMD

Well-known member
1 van de ontelbare geruchten, volgens een Arabier gaat Bergwijn terug naar Ajax, volgens Been gaat Depay naar Ajax, en volgens Gianluigi Voltare, transferjournalist van Sportitalia, wil Ajax Geertruida. Knap dat Gianluigi de enige is die dit weet.
Sky meldt het nu ook...

Zou wel weer typisch het falen van onze technische directie zijn als die naar Ajax gaat, terwijl de TD eerder aangaf dat Geertruida niet naar Nederland komt...

Hankie

Well-known member
Sky meldt het nu ook...

Zou wel weer typisch het falen van onze technische directie zijn als die naar Ajax gaat, terwijl de TD eerder aangaf dat Geertruida niet naar Nederland komt...
Dat zal hij ook niet gaan doen waarschijnlijk. Is wel echt een kind van Zuid en wil graag CL spelen.

JMD

Well-known member
Dat werd eerder ook gezegd van Berghuis...
(en verder snap ik dat ook als voetballer, sentimenten zijn voor de supporters, als voetballer wil je het beste voor je carrière en moet je niet kijken naar wat supporters wel/niet willen)

Batigoal

Well-known member
Ik denk dat de familie Hartman hem zal adviseren om dat niet te doen. Daarnaast hoef ik hem niet zo bij de club.

Maar is PSV (om maar ontopic te blijven) daadwerkelijk concreet voor hem? En zijn er andere geruchten momenteel? Ben behoorlijk out-of-the-loop nog.

Bovenaan