Het PSV transfertopic

ElSimao

Active member
Hoezo heeft hij die factoren niet mee? Hij schoot Mexico hoogstpersoonlijk naar het WK bijvoorbeeld (en knalde er voor de lol ook nog twee tegen het sterke Belgie in). Ik denk dat hij qua interlands meer indruk maakt dan Dolberg tot op heden.

Ik neem je virtuele weddenschap aan. Zullen we de Jamel grens aanhouden: 35 miljoen? Ter vergelijk: Depay leverde 34 mio op.

Die grens is een beetje in jouw voordeel, maar ik neem het aan op voorwaarde dat Lozano niet een waanzinnig WK speelt. Dan denk ik namelijk wel dat je er meer voor kunt krijgen. Ik zie niet in hoe hij meer op zou kunnen leveren dan Depay.
 

vakx2.0

Banned
Die grens is een beetje in jouw voordeel, maar ik neem het aan op voorwaarde dat Lozano niet een waanzinnig WK speelt. Dan denk ik namelijk wel dat je er meer voor kunt krijgen. Ik zie niet in hoe hij meer op zou kunnen leveren dan Depay.

Hoezo in mijn voordeel... jij schatte 'm nota bene 10 miljoen LAGER in. Dit is dus in jouw voordeel. Bovendien vond ik het wel zo eerlijk om Jamel's raming erin te zetten (die nb door jou werd bestreden).

Ik merk het al... je dekt je al in en komt al met ontbindende voorwaarden.

Matigjes, El Simao. Heel matigjes.
 

ElSimao

Active member

Potentieel het meeste van de drie, omdat ie nog zo jong is. Echter zijn zijn huidige prestaties verreweg het minst van de drie, dus hij zal zich flink moeten herpakken. Ik denk dat 40 mogelijk kan zijn, maar het kan in werkelijkheid ook zomaar zo gaan dat je met 9 miljoen tevreden moet zijn.
 

vakx2.0

Banned
Als je nu nog niet weet dat PSV en Memphis boven een slordige 30 miljoen het geld verdeelden, ben je echt een ei.

Hoe ze het verdeelden staat toch volkomen los van wat er voor is betaald???? En we hebben het hier over de transfersom...


... ei.
 

gevegt

Well-known member
Hoe ze het verdeelden staat toch volkomen los van wat er voor is betaald???? En we hebben het hier over de transfersom.

Dan heb je gelijk.
Ik kijk liever wat een club onder de streep er aan over houdt. Dat lijkt me iets realistischer.
 

ElSimao

Active member
Hoezo in mijn voordeel... jij schatte 'm nota bene 10 miljoen LAGER in. Dit is dus in jouw voordeel. Bovendien vond ik het wel zo eerlijk om Jamel's raming erin te zetten (die nb door jou werd bestreden).

Ik merk het al... je dekt je al in en komt al met ontbindende voorwaarden.

Matigjes, El Simao. Heel matigjes.

Ik denk dat 30 miljoen realistisch is. 5 miljoen is daar niet eens zoveel boven. Jij hebt het over minimaal 40 a 50 miljoen plus doorverkooppercentages. Volgens mij denk jij serieus dat er straks 60 miljoen voor die jongen afgetikt wordt.

En dat van een goed WK heb ik al de hele discussie gezegd. Het is niet iets nieuws.
 

vakx2.0

Banned
Ik denk dat 30 miljoen realistisch is. 5 miljoen is daar niet eens zoveel boven. Jij hebt het over minimaal 40 a 50 miljoen plus doorverkooppercentages. Volgens mij denk jij serieus dat er straks 60 miljoen voor die jongen afgetikt wordt.

En dat van een goed WK heb ik al de hele discussie gezegd. Het is niet iets nieuws.

Nou leg je me allemaal bedragen in de mond die nooit zijn genoemd. Je had het zelf over 25-30 miljoen. Het voorgestelde bedrag ligt daar 10 tot 5 miljoen boven. Als ik 40 miljoen zou denken... ligt het bedrag daar met dezelfde hoeveelheid onder. Kortom... met 35 mio zitten we keurig in het midden.

Maar laat maar gaan anders. Een weddenschap met mitsen en maren is geen ruk aan.
 

ElSimao

Active member
Kortom... met 35 mio zitten we keurig in het midden.

Ik heb het dan ook aangenomen.

En met een goed WK bedoel ik dat Mexico wellicht de halve finale haalt met Lozano als uitblinker. Ik heb het niet over 2/3 goals in de groepsfase ofzo. Dus kom maar op, we zien wel voor welk bedrag hij vertrekt :)
 
Bovenaan