Het grote paal topic. To paal or not to paal

Hankie

Well-known member
Naar aanleiding van de escapades van good old Peter van Vossen, paalt moeders van spelers die spontaan in eigen doel trappen.

Welke schandalen zijn er nog meer en wie raakt om mist de paal.

Game on!
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Radu Gusatu, begin jaren '90 speler bij Heerenveen. Dook in bed met de vrouw van een teamgenoot. Kon er trouwens helemaal niks van, qua voetbal.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Rene Ponk die heeft zich toch ooit laten bevredigen door de vrouw van een belangrijke sponsor?

Verder had je een aantal donkere jongens bij AZ wat jaartjes terug die dezelfde spelersvrouw namen. Ik meen dat Donk hier iig bij hoorde.
 

de waan

Well-known member
Michailov ja. En het weesmeisje van FC Twente heeft ongeveer de helement selectie gevinckt. Uiteraard inmiddels ook wegbezuinigd.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik dacht dat dat Fer was. Ik meen dat dat hem bijna zijn transfer naar Engeland heeft gekost.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik ben wel benieuwd naar alle verhalen rondom Peter van Vossen trouwens. Ik begrijp dat de moeder van Schoyens slechts zijn laatste escapade is. Wie heeft Van Vossen nog meer op zijn lijstje staan?
 

de waan

Well-known member
O ja, helement is ook wel een raar woord. Ik denk dat ik met de telefoon voortaan maar alleen ga lezen.
 
Bovenaan