Het grote Feyenoord nieuwstopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

inhethoekje

Active member
Het is wel een type speler dat het goed doet bij het Legioen.

Het is wel een fanatiek ventje, volgens mij gooide hij zijn kont tegen de krib toen de trainer hem een tijdje passeerde, toen hij er weer in kwam scoorde hij volgens mij een paar keer achter elkaar.

Of was dat iemand anders?
 

Fabian

Active member
Ik heb werkelijk geen idee, maar het is wel een jongen met een enthousiasme en een drive in het veld.

Dat is tegelijkertijd ook het probleem. Want wanneer een voetballer schoffelt of energie in een wedstrijd steekt, is hij gelijk geschikt voor Feyenoord.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zolang spelers als te Vrede en Kazim dat ook vinden moeten we ons geen illusies maken dat dat op korte termijn nog verandert.

Dat is niet het grootste probleem. Dat we een technisch directeur hebben die het met ze eens is is erger.
 

zwammy

Well-known member
Hij kan denk ik wel mee met de subtop van Nederland, dus geen verkeerde keus voor jullie.
 

Maasveld

Well-known member
Het is een beetje Manu, alleen dan met techniek, doelgerichtheid en wel enige vorm van inzicht en gogme. Misschien iets trager, maar dat compenseert hij dus moeiteloos.

Ik weet niet wat Feyenoord van plan is op linksbuiten (ik las al dat van Geel Owusu-Obeyie wilde halen), maar ten opzichte van dit seizoen is het absoluut een versterking. Maar dat zegt meer over Feyenoord dan over Linssen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Die is ook wel eens vaker voorbij gekomen. Drenthe nog steeds niet aan Feyenoord gelinkt?
 

inhethoekje

Active member
Kuyt ontbreekt bij de 1e training van 28 juni en zal komend seizoen nr 7 dragen, wat betekent dat Boeitius een ander nummer kan gaan uitzoeken.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het grote Feyenoord nieuwstopic

Die kan nummer elf van Verhoek overnemen. Indien meneer gaat bijtekenen. Ik ben benieuwd wat er met rugnummer negen gaat gebeuren.

Wel opmerkelijk dat Kuyt twee weken later begint aan de voorbereiding. Het was niet alsof hij interlandverplichtingen had.
 

Fabian

Active member
Kuijt zal best een eerste training hebben. Dan staat men ook weer vooraan.

Ik was een paar jaar terug bij de eerste training van Koeman. Dat was ook al een gekkenhuis.
 

Jozsef

New member
Het grote Feyenoord nieuwstopic

Nik was er toen ook bij volgens mij. Mooi moment om mee te maken.
Ook omdat de scepsis (toen nog) behoorlijk aanwezig was bij de fans.
 

Fabian

Active member
Klopt ja.

Wat me toen opviel was dat ze meteen aan de bak moesten onder Koeman. Was mooi om te zien.
 

Fabian

Active member
Feyenoord plukt versterking voor staf weg bij Ajax: 'Dit is een mooi project'
woensdag 17 juni 2015 om 14:08

Feyenoord heeft een opmerkelijke versterking voor de begeleidingsstaf van het eerste elftal binnen. De Rotterdammers hebben performance analist David van Maurik weggeplukt bij aartsrivaal Ajax.

De 25-jarige Van Maurik werkte de afgelopen drie seizoenen in Amsterdam. Hij maakt ook al drie jaar deel uit van de staf van het Nederlands elftal. Dat werk zal hij blijven combineren met zijn baan bij Feyenoord. In De Kuip gaat hij werken met Inmotio, een systeem dat komend seizoen voor het eerst gebruikt zal worden bij de trainingen van het eerste team. Looplijnen, snelheden en afstanden van spelers worden op die manier exact gemonitord.

"Met de aanstelling van David zorgen we voor een verdere professionalisering van onze begeleidingsstaf en krijgen onze trainers meer mogelijkheden", reageert technisch directeur Martin van Geel op de clubsite. "Zijn aanstelling en de aanschaf van het Inmotio-systeem zijn mogelijk doordat we weer wat ruimer in onze financi?le middelen zitten."

Van Maurik zelf is ook blij met de pikante overstap. "Toen ik werd benaderd door Feyenoord, zag ik dit direct als een mooi project. Ik zie mezelf als een gereedschap waar de trainers te allen tijde een beroep op kunnen doen. Ik heb inmiddels een aantal keer gesproken met Giovanni van Bronckhorst en hij ziet het heel erg zitten om van deze nieuwe mogelijkheden gebruik te gaan maken en denkt dat het een waardevolle toevoeging kan zijn om sportief succes te boeken."

www.voetbalprimeur.nl
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan