Het grote Feyenoord nieuwstopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Max

Administrator
Forumleiding
Maar Ziyech in zijn uppie bij een club in het rechterrijtje scoort evenveel als ons hele middenveld en geeft zes assists meer. Waar hebben we het over.
 

inhethoekje

Active member
Kan Reverend Dirk niet overgevlogen worden voor wat positieve feedback toespraken in de kleedkamer?
Hij mag wel iets doen voor zijn geld.
 

Jozsef

New member
Het grote Feyenoord nieuwstopic

Op zondag mag je niet vliegen, Hoek.

Kazim woont 500 mtr achter me. Zal ik 'm op jouw naam op z'n muil slaan?
 

inhethoekje

Active member
Nou we kunnen weer recht gaan zitten we worden zo meteen nog even gefileerd bij Check, dan slapen en morgenavond nog een keer geschoren worden door VI.

Op naar donderdag!
 

Fabian

Active member
Willem Vissers... die is pas dodelijk:

"Feyenoord is een visieloze, in zichzelf gekeerde club."
 

Fabian

Active member
Dat is gewoon eng Jozsef... Krijg je ff een camera in je mik met de grappen van Vermeegen erbij. Dit is Hansie Hansie in het kwadraat.
 

SanMark.

Well-known member
Dat zal niet zo zijn. Van Beek heeft 1 goal gemaakt, Nelom ook eentje, Kongolo nul en Wilkshire en Kasdorp ook nul. Daar komt zelfs ons middenveld overheen.

Clasie 2, Immers 7, El Ahmadi 2 geloof ik... en het ligt eraan waar je Toornstra toe rekent, maar die heeft er 7 in liggen.

Edit... Nelom heeft er nul inliggen, lees ik nu.

Oke opvallend dat de verdediging zo weinig gescoord heeft, ik dacht me te herinneren dat ik van Beek een paar keer uitzinnig zag juichen en dat ik Kongolo ook een aantal doelpunten heb zien maken.
 

De Wolf

Well-known member
Op zondag mag je niet vliegen, Hoek.

Kazim woont 500 mtr achter me. Zal ik 'm op jouw naam op z'n muil slaan?

Die Prutser mag nog twee jaar blijven dus die speelt gewoon. Ik zeg strik er omheen doen en verkopen. Haal Kramer maar.
 

Jozsef

New member
Als pinchhitter kan je 'm er nog wel bij houden. Voor de basis natuurlijk niet, dat is inmiddels wel duidelijk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan