Het grote Feyenoord nieuwstopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fabian

Active member
Met wie ik naar De Kuip gaat, heeft zojuist afgezegd. Denk dat ik X maar pak maandagavond.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik denk dat ik ook X pak. Het is het hele seizoen al gezeik met normaal communiceren wanneer en of men komt opdraven op vak R. Daar ben ik eigenlijk wel een beetje klaar mee.

Overigens zijn uitsupporters ook nog een issue. Bij de verplaatsing van PSV - Feyenoord bleek het regelen van vervoer voor uitsupporters niet meer tijdig te kunnen, dan zou ook hier aan de hand kunnen zijn. Loopt Yatsemata (of zoiets) hier eigenlijk nog rond?
 

Lennard95

New member
FEYENOORD VS VITESSE NAAR MAANDAG 11 MEI
De wedstrijd Feyenoord vs Vitesse is definitief vastgesteld op maandag 11 mei 20.00 uur. De wedstrijd moest worden uitgesteld op last van politieacties in Rotterdam. Het gemeentebestuur van Rotterdam zag zich genoodzaakt de wedstrijd uit te stellen.

Vitesse, Feyenoord en Eredivisie CV hebben uitermate teleurgesteld gereageerd op de verplaatsing van het duel. Joost de Wit, algemeen directeur van Vitesse: “Iedereen keek uit naar de wedstrijd tegen Feyenoord van aanstaande zondag. Ruim 500 supporters zouden de tocht maken naar De Kuip. Dat dit door omstandigheden buiten ons om ernstig is verstoord blijft moeilijk te behappen. Ondanks pogingen juridische stappen te ondernemen bleek het verplaatsen van het duel de enige optie. Nu duidelijk is dat het belangrijke duel maandag plaats gaat vinden, gaan we er alles aan doen voor onze supporters om alsnog op een prettige manier af te kunnen reizen naar Rotterdam.”

Kaartverkoopinformatie
Voor de wedstrijd waren ruim 500 kaarten verkocht. Supporters die onverhoopt niet meer kunnen meereizen, kunnen hun geld terugkrijgen. Supporters kunnen hiervoor tot en met maandag 11 mei 12.00 uur een online formulier invullen. Daarna is restitutie niet meer mogelijk. Ga naar Vitesse.nl/feyenoord-vitesse en vul het formulier in.

Supporters die niet mee reizen dienen hun omwisselbiljet te bewaren. Het aankoopbedrag wordt dan zo snel mogelijk teruggestort.

De supportersbussen vertrekken om 17.30 uur vanaf de Noordzijde van GelreDome.

Supporters die gebruik maken van de autocombi kunnen hun omwisselbiljet omwisselen bij parkeerplaats P5C, vanaf 18.30 uur.

Via Vitesse.nl.
 

JMD

Well-known member
Overigens zijn uitsupporters ook nog een issue. Bij de verplaatsing van PSV - Feyenoord bleek het regelen van vervoer voor uitsupporters niet meer tijdig te kunnen, dan zou ook hier aan de hand kunnen zijn. Loopt Yatsemata (of zoiets) hier eigenlijk nog rond?
Dat had vooral te maken met het feit dat de Eindhovense burgemeester alleen wilde dat jullie per trein kwamen. De NS kon op zo'n korte termijn geen treinen regelen en ook geen 'treinpad' door de spits heen.

Met bussen is dat net wat makkelijker, en 500 supporters vervoeren is net wat makkelijker dan de 1600 waarmee jullie naar Eindhoven kwamen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dat had vooral te maken met het feit dat de Eindhovense burgemeester alleen wilde dat jullie per trein kwamen. De NS kon op zo'n korte termijn geen treinen regelen en ook geen 'treinpad' door de spits heen.

Met bussen is dat net wat makkelijker, en 500 supporters vervoeren is net wat makkelijker dan de 1600 waarmee jullie naar Eindhoven kwamen.

Ik geloof dat Feyenoord sowieso maar 1.200 supporters mag meenemen naar Eindhoven onder druk van de burgemeester.
 

JMD

Well-known member
Ik geloof dat Feyenoord sowieso maar 1.200 supporters mag meenemen naar Eindhoven onder druk van de burgemeester.

O ja, was ook zo. Maar dan alsnog moest het met de trein... Dat was het probleem toen.
 

Fabian

Active member
Al met al is deze ongein ook onze eigen schuld. Feyenoord wordt niet zomaar geselecteerd voor acties door de politie. Die denken daar wel over na. Ze kiezen de club uit waar ze als onmisbaar worden beschouwd. Een aantal randdebielen hebben de club geen goede naam bezorgd en dat krijg je nu als een boomerang terug in je gezicht. Iedereen zit aankomen dat Aboutaleb de wedstrijd dan afblaast. Hij heeft geen reden om vertrouwen te hebben dat het zonder of met minder politie wel automatisch goedkomt rond De Kuip of in de binnenstad. Je hebt genoeg leeghoofden die het wellicht als een kans zien om even het bestuur op te wachten bij het Maasgebouw.

Het is niet leuk en ik had het liefst op zondag gevoetbald, maar het is mede te wijten aan die randdebielen die het iedere keer verzieken.
 

SanMark.

Well-known member
Al met al is deze ongein ook onze eigen schuld. Feyenoord wordt niet zomaar geselecteerd voor acties door de politie. Die denken daar wel over na. Ze kiezen de club uit waar ze als onmisbaar worden beschouwd. Een aantal randdebielen hebben de club geen goede naam bezorgd en dat krijg je nu als een boomerang terug in je gezicht. Iedereen zit aankomen dat Aboutaleb de wedstrijd dan afblaast. Hij heeft geen reden om vertrouwen te hebben dat het zonder of met minder politie wel automatisch goedkomt rond De Kuip of in de binnenstad. Je hebt genoeg leeghoofden die het wellicht als een kans zien om even het bestuur op te wachten bij het Maasgebouw.

Het is niet leuk en ik had het liefst op zondag gevoetbald, maar het is mede te wijten aan die randdebielen die het iedere keer verzieken.


Het zijn er maar een paar.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Er zijn genoeg simpele zielen die roepen dat er geen politie nodig zou zijn als men zich zou gedragen. Dat is natuurlijk ook nonsens. Bij ieder evenement waar duizenden mensen op af komen is inzet van de politie nodig.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Als Feyenoord bij rust met 3-0 voor zou staan tegen Vitesse, dan krijgt AZ natuurlijk wel een klapje. Ik denk dat AZ eerder last heeft van de druk om Feyenoord maar onder druk te moeten zetten.
 

Maasveld

Well-known member
Hij heeft het over competitievervalsing. Dat zou het juist zijn als AZ het zou laten lopen bij een dikke voorsprong van Feyenoord.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik vraag me echt af hoeveel mensen er maandag in De Kuip zullen zitten.
 

inhethoekje

Active member
Politie weet dat je dit soort acties bij Ajax en Feyenoord moet doen,dan komen er uit het hele land supporters dus dan is de actie meer voelbaar dan als je FC Groningen-PEC gaat verbieden daar zitten zondag 18.000 duffe supporters die nog brak zijn van het feesten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan