Ze moeten niet zo zeiken, doe je werk en hou je mond.
Maar die kunnen ze ook boycotten zoals Max al zegt.Dat denk ik ook niet. Ik gok op inhalen op Hemelvaartdag.
Maar die kunnen ze ook boycotten zoals Max al zegt.
Toch een groot probleempje in Zeist
Dat denk ik ook niet. Ik gok op inhalen op Hemelvaartdag.
Daar hebben we dan toch ook toestemming voor nodig van de UEFA? De EL halve finales zijn dan ook. Of misschien dat we wel overdag mogen spelen volgens de regels van de UEFA. Vraag blijft waarom de politie dan wel weer zou komen opdraven. Het lijkt alsof men nu het gouden ei heeft of denkt te hebben gevonden.
Competitievervalsing kan natuurlijk wel aan de hand zijn gezien bij Vitesse de komende ronde Vejinovic is geschorst en Achenteh, Diks en Labyad nu op scherp staan en bij Feyenoord staan Clasie, Kazim en El Ahmadi op dit moment op scherp. Als de wedstrijd niet voor competitieronde 34 wordt gespeeld, dan krijg je andere opstellingen.
Als het een definitieve plagerij wordt, heb je natuurlijk wel juridische middelen om een toekomstige werkonderbreking te stoppen.
De andere wedstrijden gaan wel door trouwens. Volgens de KNVB is het wel gewenst, maar geen verplichting om alle wedstrijden op dezelfde tijdstip te laten spelen.
Volgens Mikos Gouka van het AD heeft de KNVB a.s. maandag voorgelegd aan de diverse partijen voor deze wedstrijd.
Ik denk dat ze bij de KNVB crisis overleg hebben. Er is weinig ruimte om nog veel te verschuiven.
Misschien is deze druk groot genoeg om tot een oplossing te komen voor de politie. Dit komt in ieder geval wel binnen.
Als dat zo is en vervolgens wordt donderdag aangewezen als speeldag heb je zeker middelen om voor die wedstrijd in te grijpen wanneer ze weer willen staken.
Als dat zo is en vervolgens wordt donderdag aangewezen als speeldag heb je zeker middelen om voor die wedstrijd in te grijpen wanneer ze weer willen staken.
Dat hadden ze dan nu toch ook?? Actie werd toch dinsdag al aangekondigd ofzo?
Dat hadden ze dan nu toch ook?? Actie werd toch dinsdag al aangekondigd ofzo?
Zal ook wel meespelen in de keuze voor maandagavond. Laten we niet doen alsof Aboutaleb zijn besluit uit de lucht komt vallen. De KNVB, Aboutaleb en het Ministerie van Veiligheid en Justitie hebben bij elkaar gezeten.
Denk het niet. Minister van der Steur is volgens mij geen groot voetballiefhebber, en als hij dat al zou zijn, zou hij gelet op zijn afkomst zeker geen Feyenoordfan zijn.