Manu mag alweer weg bij Brighton, men vond hem bij nader inzien gewoon een slechte speler.
60 wedstrijden speelde Brighton en in geen een startte Manu, hoe slecht ben je dan wel niet?
En toch..Wanneer ze niet weg waren gegaan en zich realiseerden dat Feyenoord de mooiste club is die bij hun niveau past, had je nu een leuke basis gehad.Biseswar, Drenthe, Cabral, Bo?tius en Fer ze konden allemaal hogerop en hadden Feyenoord niet nodig. Op een incident na van niemand nog iets gehoord op sportieve basis. Maar ja, kinderen van de club en ze kusten het logo....
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat we Vilhena ook aan dit rijtje kunnen gaan toevoegenBiseswar, Drenthe, Cabral, Bo?tius en Fer ze konden allemaal hogerop en hadden Feyenoord niet nodig. Op een incident na van niemand nog iets gehoord op sportieve basis. Maar ja, kinderen van de club en ze kusten het logo....
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat we Vilhena ook aan dit rijtje kunnen gaan toevoegen
Kut, Dirk Kuyt blijft nog een jaar langer bij ons.
Mooi!
Winnen we volgend seizoen weer twee keer.:duim:
Een Feyenoorder die mij aardig vindt. Ik moet er niet aan denken.Ik begon je net een beetje aardig te vinden omdat je ook van autotjes en brommers houdt, kom je met zo'n opmerking
Vriend!Een Feyenoorder die mij aardig vindt. Ik moet er niet aan denken.
Vriend!