Het beste topic ooit: Situatie rondom de VS

erka

Well-known member
Wij moeten de andere topics aankopen! Zij vormen een bedreiging voor dit topic. En we moeten onze militaire aanwezigheid in de andere topics vergroten.

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Wij moeten de andere topics aankopen! Zij vormen een bedreiging voor dit topic. En we moeten onze militaire aanwezigheid in de andere topics vergroten.
En als andere topics zich verzetten, moeten wij importheffingen opleggen die de gebruikers van dit topic moeten betalen.

erka

Well-known member
En we zetten ICE in tegen hooligans en tevens in Oosterwolde en Hellevoetsluis want daar schijnt het tegenwoordig erg onrustig te zijn.

Mario

Well-known member
Forumleiding
De Wereld is niet veilig tenzij we Complete en Totale Controle over Groenland hebben', schrijft de Amerikaanse president onder anderen aan de Noorse premier Jonas Gahr Støre.

Gezien het feit dat uw land heeft besloten mij de Nobelprijs voor de Vrede niet toe te kennen voor het beëindigen van 8 oorlogen PLUS, voel ik me niet langer verplicht om puur aan vrede te denken. Hoewel vrede altijd de boventoon zal voeren, kan ik nu nadenken over wat goed en juist is voor de Verenigde Staten', schreef Trump verder in de brief.

Niet de Noorse regering, maar een onafhankelijk comité kent de Nobelprijs voor de Vrede toe. Støre heeft dat ook 'meermaals duidelijk uitgelegd' aan de Amerikaanse president, zei hij tegen Bloomberg.

😂

erka

Well-known member
Nederland gaat New York kopen. Vanaf 1-1-2027 zal de stad weer Nieuw Amsterdam heten. Dit is van groot belang voor onze nationale veiligheid.

Mario

Well-known member
Forumleiding
Amerikanen die iets negatiefs over onze molens en tulpen posten op social media komen ons land niet meer in..

Satyr

Administrator
Forumleiding
Dus
fc54f05ca0bbed991e6e6ec731cfee1c.jpg

Satyr

Administrator
Forumleiding

Bovenaan