Handbal

SanMark.

Well-known member
Ik vermoed spanning tot aan de laatste minuut.

Wat zijn die hoekaanvallen moeilijk te verdedigen.
 

erka

Well-known member
Slechte wedstrijd van Nederland hoor, super gehaast, zenuwachtig en onnauwkeurig de hele tijd. Maar toch voor....ik ben benieuwd hoe dit gaat aflopen, ik vind ze niet goed.
 

JMD

Well-known member
Slechte wedstrijd van Nederland hoor, super gehaast, zenuwachtig en onnauwkeurig de hele tijd. Maar toch voor....ik ben benieuwd hoe dit gaat aflopen, ik vind ze niet goed.

Eind 1e helft speelden ze echt goed, en begin 2e helft ook wel. Maar vanaf 5 doelpunten voor rommelde het ineens,

Ze hebben nu steeds de mazzel dat ze scoren als Spanje tot 1 punt terugkomt,
 

erka

Well-known member
Het is echt ongelofelijk, had Nederland maar 50% van het niveau tegen Rusland gehaald hadden ze dit makkelijk gewonnen. Wat is dat toch met finales met dit team. Die lui hebben echt een zenuwentrainer nodig.
 

JMD

Well-known member
Het is echt ongelofelijk, had Nederland maar 50% van het niveau tegen Rusland gehaald hadden ze dit makkelijk gewonnen. Wat is dat toch met finales met dit team. Die lui hebben echt een zenuwentrainer nodig.

Ze zakken zo ver weg nadat het eigenlijk al beslist leek, daar is idd een psycholoog nodig, zeker gezien ook hoe ze startten vandaag.
 

erka

Well-known member
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Die Spaanse had haar zenuwen ook niet onder controle :D
 

JMD

Well-known member
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Die Spaanse had haar zenuwen ook niet onder controle :D
Een reflex kost ze de titel, want no way dat NL uit die break gescoord had.

Iig heeft Abbingh geen psycholoog nodig. :)
 

Pascallovic

Well-known member
Een reflex kost ze de titel, want no way dat NL uit die break gescoord had.
Was niet heel waarschijnlijk nee. Mooi hoor. Wereldkampioen en ticket voor de Spelen. Dat scheelt een zenuwslopend kwalificatietoernooi. Jaren aan de wereldtop en dan nu de bekroning op het werk.:duim:
 
Bovenaan