Groundhopdag zaterdag 30 maart 2019

ALenstra

Well-known member
Ik moet eerlijk zeggen dat ik een stadion pas meetel als ik er een wedstrijd bezocht heb. Maar dat is puur hoe ik erover denk. Wat een ander doet is ook prima.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Ik tel ook een stadion als ik er een wedstrijd heb gezien. Ongeacht wat die wedstrijd is, dus oefenwedstrijden, benefietwedstrijden, interlands en Europacup tel ik allemaal mee. Verder heb ik dus niet allemaal gekke regeltjes. Die fanaten draven het veel te ver door. Groepen fanatieke groundhoppers in Engeland tellen bijvoorbeeld alleen wedstrijden als ze er een programmaboekje hebben gekocht. Vaak tellen ze ook alleen een stadion als ze er een offici?le wedstrijd hebben van de vaste bespeler van dat stadion (dus geen interlands/neutraal terrein ofzo) speelt gezien waarin doelpunten gevallen zijn. Ik ken werkelijk voorbeelden van groundhoppers die naar de compleet andere kant van het land zijn gereisd om een stadion te bezoeken en het opnieuw "moesten" doen omdat de wedstrijd in 0-0 eindigde en/of ze geen programmaboekje konden kopen.
 

TeeZee

Active member
Vandaag is de dag. Voor de mensen die een middelvinger willen komen opsteken, schroom vooral niet. Ik ben weliswaar mensenschuw, maar ik heb daar vandaag pillen tegen. Tot vanmiddag. Het gaat leuk worden.
 

Abubakari

Well-known member
Met zulk mooi weer binnen zitten is geen optie. Straks eerst de topper in de 017 competitie tussen koploper Groningen en nummer 3 Feyenoord en dan snel naar VVG-Zeerobben in 1E.
Desalniettemin veel plezier en doe 1896 de groeten.
 
Bovenaan