Ik zat te denken om NAC 2.6 Fortuna 2.05 Zwolle 2.5 te spelen
3x2 1x3
Ik heb NAC 3.0, Fortuna 3.30 en Helmond 4.30 staan.
Ah zie nu dat Helmond pas zondag is. Misschien pak ik Telstar er nog bij.
Welke site ?
Want Fortuna thuis op 3.3 lijkt me onmogelijk.
Je weet toch dat als je gokt je het voor je plezier moet doen omdat je op langere termijn nooit kunt winnen?
Dus je denkt werkelijk dat als je je er in verdiept, je op langere termijn er geld aan kunt verdienen?Dat is ook een reden dat ik niet veel meer gok. Als je er veel tijd in besteed en alles wat uitzoekt kun je wel winnend gokken maar dat doe ik dus niet.
Dus je denkt werkelijk dat als je je er in verdiept, je op langere termijn er geld aan kunt verdienen?
Ik geloof er niets van. Gokken is gemaakt door mensen om er voor te zorgen dat de bank er op termijn altijd beter uitspringt.Ja dat denk ik echt. Ik denk dat er een 5 a 10 % beroepsgokkers zijn die er van kan leven.
Edit:
Maar dat is dus lang niet voor iedereen weggelegd.
Ik geloof er niets van. Gokken is gemaakt door mensen om er voor te zorgen dat de bank er op termijn altijd beter uitspringt.
Beroepsgokkers kunnen alleen overleven als er geen bank tussen ( of boekie zoals je wilt ) zit. Maw dan profiteren ze van gokkers die minder ervaring hebben.
En omdat 70 a 80 % verliesgevend speelt kan bv 5 a 10% er van leven en wat er tussen inzit iets winnend spelen.
Ben je bv een echt winnende speler op Unibet dan kun je gecapt worden met je bets.
Ik zit in een Skype groep met wat wielerkenners en eentje kan als er gebet kan worden op tour etappes of klassiekers soms minder dan een euro zetten op een bepaalde renner. Puur omdat hij het in verleden zeer vaak goed heeft gehad.
Win je echt veel en vaak kun je gewoon een ban krijgen op een goksite.